Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Happy Endians Digital Production przygotuje aplikację mobilną dla PGNiG Superligi

W wyniku wygranego konkursu, agencja Happy Endians stworzy aplikację mobilną dla PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet.

Tym samym jest to kolejny produkt, obok niedawno wdrożonych stron internetowych ligi męskiej i żeńskiej, który firma wykona dla spółki zarządzającej najwyższą klasą rozgrywkową piłki ręcznej.

Aplikacja mobilna jest kolejnym krokiem związanym z procesem digitalizacji podejmowanym przez Superligę Sp. z o.o., odpowiedzialną za zarządzanie rozgrywkami PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet. Jej celem jest integracja całego środowiska kibiców piłki ręcznej. Prócz aplikacji mobilnej lig, będzie pełniła funkcję spersonalizowanej aplikacji każdego z 22 klubów. Jej użytkownik będzie mógł śledzić na żywo mecze swoich zespołów, bieżące informacje ze świata ligowej piłki ręcznej, statystyki, wyniki oraz oglądać skróty spotkań. Narzędzie zostanie wyposażone w system powiadomień umożliwiających przypominanie o meczach swoich drużyn, transmisjach telewizyjnych, a także przesyłania spersonalizowanych ofert kibicom. Aplikacja będzie miała również opcje grywalizacji integrującej świat realnych rozgrywek ligowych ze światem cyfrowym, a także wspierać proces zakupu biletów na mecze.

„Po stworzeniu nowych, zintegrowanych stron internetowych dla ligi męskiej i żeńskiej, liczba ich odsłon i unikalnych użytkowników wzrosła o około 90%. Planując kolejne kroki rozwoju cyfrowego ligowej piłki ręcznej, zamierzamy zrealizować szereg projektów wśród których rozbudowana aplikacja mobilna jest jednym z najważniejszych z nich. Chcemy, aby kibice mieli najświeższe informację zawsze pod ręką, łatwo obejrzeć skróty meczów, zapoznać się ze statystykami czy zakupić produkty klubów. To również kolejne narzędzie z obszaru digitalizacji Superligi, które pomoże nam zwiększyć zainteresowanie rozgrywkami wśród kibiców, budowie frekwencji na trybunach, a także umożliwi jeszcze lepszą komunikację naszych sponsorów z kibicami.” – mówi Piotr Należyty, wiceprezes Superligi Sp. z o.o.

Superliga od ponad roku inwestuje w rozwiązania digitalowe, które są kluczowe w budowaniu, rozwijaniu biznesu sportowego, a także systematycznemu zwiększania zainteresowania piłką ręczną w Polsce. Po stworzeniu nowej oprawy telewizyjnej, stron internetowych, identyfikacji wizualnej i kanałów social media dla ligi kobiet, zarząd Superligi odpowiada na potrzeby kibiców, którzy chcą mieć PGNiG Superligę i PGNiG Superligę Kobiet na wyciągnięcie ręki, a także sponsorów chcących kierować do nich spersonalizowane treści.

– To już nasz drugi projekt dla PGNiG Superliga. Bardzo cieszymy się, że Zarząd Superligi ponownie nam zaufał i mamy szansę wesprzeć Superligę w kolejnym kroku cyfrowej transformacji. Aplikacja będzie oczywiście źródłem informacji dla kibiców, ale przede wszystkim umożliwi im bycie bliżej klubów. Będziemy na bieżąco obserwować konsumpcję treści, którymi Superliga będzie dzielić się za pomocą aplikacji. Będziemy słuchać kibiców i proponować nowe digitalowe rozwiązania, będące odpowiedzią na ich oczekiwania” – mówi Angelika Kuśnierz, Prezes Zarządu agencji Gutenberg, w ramach której działa Happy Endians Digital Production

– „Aplikacja zostanie uruchomiona jednocześnie dla systemów iOS i Android. Zaimplementowane mechanizmy takie jak rozbudowany system notyfikacji sprawią, że przypomnienia o nadchodzących meczach oraz wyniki tych trwających będą zawsze „pod ręką”. Elementy grywalizacji zapewnią dodatkową rozrywkę, a personalizowane konta użytkowników pozwolą precyzyjnie dopasować otrzymywane informacje do swoich potrzeb. Struktura aplikacji umożliwi jej ciągły rozwój i implementację nowych funkcjonalności w przyszłości.” – mówi Michał Beszczyński, Senior Project Manager w Happy Endians.

Agencja Gutenberg jest częścią międzynarodowej grupy Gutenberg Networks, należącej do holdingu Omnicom. Specjalizuje się w produkcji kontentu reklamowego – zarówno offline, jak i digital. Agencja realizuje projekty m. in. dla marek takich jak: Biedronka, Huawei, McDonald’s, MediaMarkt czy Super-Pharm.

Happy Endians to business unit, działający w ramach struktur agencji i dedykowany produkcji digital.

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›