Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Handbud na dłużej z Jagiellonią

HANBUD i Jagiellonia Białystok przedłużyły umowę o współpracy. Firma z Bielska Podlaskiego pozostanie Sponsorem Premium klubu do końca sezonu 2020/21.

„Wsparcie Jagiellonii przez Hanbud trzeci rok z rzędu to cześć naszej strategii budowy świadomości marki wśród klientów, zarówno w całej Polsce, jak i na rynku lokalnym. Nadal niewiele osób, poza naszym rodzinnym Bielskiem, wie jakie produkty wytwarzamy poza pokryciami dachowymi, od których zaczynaliśmy. Tymczasem możemy pochwalić się całą gamą profili G/K które sprzedajemy naszym klientom hurtowym w Polsce, ale również w Belgii, Czechach czy Rumunii. Stale rozwijamy też segment ogrodzeń posesyjnych, czyli przede wszystkim sztachet metalowych. Dzięki współpracy z Jagiellonią chcemy, aby Polacy planujący budowę domu mieli świadomość naszych produktów i ich zastosowań.” – mówi Grzegorz Pruszyński prezes firmy Hanbud

Pomoc ze strony białostockiego biznesu jest szczególnie istotna dla Jagiellonii. – „Jest nam niezmiernie miło, że po raz kolejny przedłużyliśmy umowę o współpracy z firmą HANBUD. Wsparcie ze strony lokalnych przedsiębiorstw pozostaje dla nas niezwykle istotne i pomaga nam realizować kolejne cele, które przed sobą stawiamy. Wszyscy wiemy jak trudny jest to rok dla biznesu, dlatego tym bardziej doceniamy każdego partnera, który chce nas wspierać i podejmować z nami współpracę. Wierzę, że obie strony wyniosą wiele korzyści i satysfakcji z wzajemnej kooperacji” – powiedziała wiceprezes Jagiellonii, Agnieszka Syczewska.

Nie możemy też zapominać o wymiarze społecznym naszej współpracy . W Białymstoku, Bielsku Podlaskim i okolicach mieszkają nasi pracownicy oraz ich rodziny. Większość z nich to kibice Jagiellonii, a Jagiellonia to również sport młodzieżowy. Wspieramy aktywne spędzanie wolnego czasu, aktywność sportową, ponieważ sami na tym wyrośliśmy i nadal pracujemy nad sprawnością fizyczną, pomimo upływu czasu. Sport to też ambicja, dyscyplina i kształtowanie pozytywnych wzorców. A to przydaje się w nauce, pracy, czy też w biznesie. Chcemy aby z tym była kojarzona marka HANBUD” – mówi Grzegorz Pruszyński prezes firmy Hanbud.

Firma HANBUD rozpoczęła swoją działalność na początku lat 90-tych i początkowo działała jako dystrybutor materiałów budowlanych. Działalność produkcyjną rozpoczęła 14 lat później od blachy trapezowej T-18. Od tego czasu sukcesywnie wzbogacając swój asortyment i wprowadzając nowe linie technologiczne do produkcji blachodachówek, paneli dachowych na rąbek oraz blach trapezowych, stała się czołowym producentem wyrobów stalowych na Podlasiu.

Najnowsze

STS na froncie koszulek Ruchu

STS podpisał kontrakt sponsorski z Ruchem Chorzów, na mocy którego został sponsorem strategicznym 14-krotnego mistrza Polski Logo ...

Całość ›

DB Protection współpracuje z Pogonią

Marka DB Protection dołącza do grona Partnerów Srebrnych idei Biznesowej Dumy Pomorza, czyli biznesowego projektu Pogoni Szczecin DB ...

Całość ›

Enea partnerem projektu „Poznaj Mistrzów – Zostań Mistrzem”

Enea, jako sponsor główny, wspólnie z Miejskim Klubem Lekkoatletycznym Szczecin będzie realizować projekt „Poznaj Mistrzów – ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›