Gwardia pozyskuje kolejnych partnerów
Siatkarska Gwardia Wrocław przyciąga kolejnych sponsorów, klub ogłosił nawiązanie współpracy z trzema nowymi partnerami: KFC, Militaria.pl oraz Aquapark Wrocław.
Wspólna wizja budowy teamu, który będzie walczył o najwyższe cele – to przekonuje do inwestycji w siatkówkę. Ta we Wrocławiu ma siłę, dającą możliwości do współpracy na wielu płaszczyznach.
Warto przypomnieć, że męska sekcja siatkówki jest teraz własnością nowej spółki o nazwie Gwardia Wrocław. Sekcja siatkarska GWR funkcjonuje już od 1948 roku. Ponad 70 lat później, po udanym powrocie na pierwszoligowy poziom, Gwardia Wrocław robi duży krok naprzód. Nowa struktura zarządzania i zupełnie inna jakość działań w przestrzeni wrocławskiego sportu – to wszystko będzie charakteryzować męską siatkówkę we Wrocławiu. – „Kibice poznali już cały zespół pierwszoligowców. Co więcej, przed nami otwiera się też szansa gry w hali Orbita, dzięki wsparciu miasta Wrocław, do której chcemy ściągnąć jak najwięcej kibiców. Zmieniliśmy również siedzibę naszego klubu” – przekonuje Łukasz Tobys, prezes siatkarskiej Gwardii.
Pierwszym z ogłoszonych oficjalnie sponsorów są Militaria.pl, największy sklep z asortymentem strzeleckim i outdoorowym.
– „Jesteśmy firmą z Wrocławia, a Gwardia to nieodłączny element naszego miasta. Chcemy dołożyć swoją cegiełkę do odbudowy męskiej siatkówki w stolicy Dolnego Śląska i liczymy na wspólny awans do Plus Ligi. Jednocześnie zamierzamy być aktywnym sponsorem, uczestniczyć w życiu klubu. Militaria.pl są obecne podczas wielu wydarzeń sportowych, angażujemy się w różne imprezy. Polska jest mistrzem świata w siatkówce, dyscyplina jest bardzo dobrze odbierana przez kibiców, dlatego projekt Gwardii przyjęliśmy z entuzjazmem i cieszymy się na tę współpracę”– mówi Tomasz Szulc, wiceprezes zarządu Militaria.pl.
Z Gwardią Wrocław gra również znana sieć restauracji – KFC. Warto podkreślić, że to drugi sezon w którym wrocławski klub będzie współpracował z tym sponsorem.
– „W kraju Mistrzów Świata siatkówka jest sportem rodzinnym, a dzięki licznym sukcesom Polskiej Reprezentacji w Piłce Siatkowej, w liczbie fanów zaczyna dorównywać popularnej u nas od zawsze piłce nożnej. Cenimy w naszej współpracy z drużyną Gwardii Wrocław pełną pasji grę zawodników i ich nieustającą chęć do poprawiania swoich wyników. Dodatkowo, KFC – jako sponsor Gwardii Wrocław – już drugi rok z rzędu może zachęcać kibiców siatkarskich do aktywnego spędzanie wolnego czasu. To właśnie główne czynniki, które zadecydowały o kontynuacji współpracy” – powiedział Szymon Dyjach, Buzz & Apreciation Manager w KFC.
Gwardziści od początku okresu przygotowawczego trenują korzystając z bogatej oferty sportowej Aquapark Wrocław, by zbudować odpowiednią motorykę i siłę. To też kolejny, ważny partner – wspierający wrocławską siatkówkę.
– „Jako wrocławski Aquapark dajemy ludziom radość w postaci rekreacji. Taką radość chcemy widzieć na każdym meczu Gwardii Wrocław. Nowej, odrodzonej, która tak samo jak my – ma bić rekordy i być najlepszym zespołem w Polsce” – mówi wiceprezes Aquapark Wrocław Paweł Rańda.