Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Gwardia Opole gotowa na grę w Superlidze

Gwardia Opole występująca w nowo powstałej lidze zawodowej PGNiG Superlidze zyskała przed startem sezonu sponsora tytularnego w postaci Wodociągów i Kanalizacji z Opola.

Jeszcze do niedawna klub borykał się z dużymi problemami finansowymi a jego przyszłość była dość niepewna. Obecne władze i nowo powstała z początkiem sezonu spółka odcina się od poprzedniego podmiotu. Przystępujący do rozgrywek PGNiG superligi zespół uzyskał duże wsparcie finansowe od nowego partnera – Wodociągów i Kanalizacji z Opola. W ramach współpracy logo nowego partnera pojawi się m.in. w centralnym miejscu koszulek zawodników.

Jest to fantastyczny dzień dla piłki ręcznej w rejonie opolskim. Gwardia Opole po wielu trudnościach, po wielu zmianach i wielu problemach dzisiaj staje na nogi. Dziś bardzo ważnym impulsem tego, aby sport był stabilny są oczywiście pieniądze. Dlatego bardzo się cieszymy, że za pomocą zarówno miasta, jak i strategicznego sponsora, jesteśmy w stanie spełnić kryteria finansowe w umowie do Superligi i dzięki temu możemy dalej budować stabilny klub, oczywiście nie zwalniając tempa i szukając również mniejszych, drobnych sponsorów, którzy będą nam zapewniali nie tylko przetrwanie, ale i dalsze funkcjonowanie na dobrych zasadach oraz na możliwości osiągania wysokich wyników sportowych – Wiceprezydent Miasta Opola Marcin Rol.

– Zdecydowaliśmy się wspierać klub, który nie dość, że ma w Opolu ogromną tradycję to jednocześnie przewinęło się przez niego wielu znanych reprezentantów Polski. My jako spółka będziemy ten klub mocno wspierać – Prezes Zarządu WiK Sp. z o.o., Ireneusz Jaki.

Jest to niezwykle szczęśliwy dzień dla klubu Gwardia Opole S.A. Chciałbym podziękować Panu Prezesowi i Panu Wiceprezydentowi za wsparcie. Otrzymaliśmy możliwości, które dają nam teraz szansę podwyższenia jakości organizacyjnej i sportowej. Oczywiście najwyższą wartością w zespole jest drużyna i środki, które otrzymujemy dzięki sponsorowi, za które bardzo dziękujemy. Na pewno pozwolą nam na to, by grać na jak najwyższym poziomie – Prezes Zarządu Gwardia Opole S.A. – Przemysław Zych

Źródło: Gwardia Opole

Najnowsze

Publicystyka

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe, określając jak są one ważne Wielkimi krokami zbliża się finał Ligi Mistrzów ...

Całość ›

Omo promuje swoje produkty znikającym logotypem

Marka Omo należąca do grupy Unilever wyeksponowała pojawiający się logotyp na koszulkach brazylijskich piłkarzy Omo to jedna z marek ...

Całość ›

STS będzie wspierać Izu Ugonoha

STS podpisał umowę sponsorską z Izu Ugonoh – jednym z najlepszych pięściarzy w kraju Zawodnik w trakcie Narodowej Gali Boksu ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe.
#sponsoringsport #mastercard #pilkanozna https://t.co/e1i3mzg67k

Omo zaprezentowało pojawiający się logotyp.
#sponsoringsport #omo #pilkanozna https://t.co/sSbsLmpysD