Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Grzywek oficjalną maskotką Mistrzostw Świata FIFA U-20 Polska 2019

Grzywek, polski młody żubr, został zaprezentowany jako oficjalna maskotka Mistrzostw Świata FIFA U-20 Polska 2019. Turniej zacznie się 23 maja, a zakończy 15 czerwca.

Nazwa maskotki pochodzi od polskiego słowa „grzywa” – w tym przypadku to długie, grube włosy, które zdobią m.in. szyję i głowę tego niezwykłego zwierzęcia, symbolizującego również narodową dumę z powodu organizacji pierwszego turnieju FIFA w Polsce.

Philippe Le Floc’h, dyrektor handlowy FIFA, powiedział: – „Grzywek reprezentuje determinację, ale również radość i zabawę, czyli to wszystko co jest fundamentem Mistrzostw Świata FIFA U-20. Oficjalna maskotka będzie świetnym ambasadorem największego turnieju FIFA dla młodzieży, pomoże nam zbudować pozytywną atmosferę i ekscytację przed pierwszym gwizdkiem, który usłyszymy 23 maja”.

Mistrzostwa Świata FIFA U-20, turniej, na którym pokazują się największe gwiazdy młodzieżowej piłki, odbędą się w Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Gdyni, Łodzi, Lublinie i Tychach. Grzywek pojawi się we wszystkich tych miastach.

Polska 2019 będzie popularnym, łatwo dostępnym i przyjaznym dla rodzin wydarzeniem, z bardzo przystępnymi cenami, zaczynającymi się od 10 złotych.

Posiadacze kart Visa będą mieli wyłączną szansę nabycia biletów w fazie przedsprzedaży Visa, która rozpocznie się 26 lutego o 12:00 i potrwa do 5 marca, do 12:00.

Kolejna faza nabywania biletów, oparta na zasadzie, „kto pierwszy, ten lepszy”, rozpocznie się 7 marca o 12:00 i potrwa do ostatniego dnia turnieju, czyli do 15 czerwca.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›