Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Grzegorz Kita inwestuje w Fitfot.pl

Założyciel i prezes grupy Sport Management Polska a zarazem jeden z najbardziej znanych ekspertów z zakresu biznesu sportowego w Polsce, poszerzył swoje port folio inwestycyjne i nabył 25% udziałów w FitFot.pl.

FitFot.pl to innowacyjny portal fotografii sportowej, który umożliwia marketerom i organizatorom wielkich wydarzeń udostępnianie dla konsumentów dużych ilości zdjęć z organizowanych imprez.

W serwisie można zamieszczać jednorazowo nawet do kilkunastu tysięcy zdjęć z jednego eventu. Co ważne, są one udostępniane w sposób bezpieczny, profesjonalny a przede wszystkim w pełnych rozdzielczościach (nieskompresowane).

Grzegorz Kita jest założycielem i prezesem grupy Sport Management Polska (SMP), specjalizującej się w szeroko rozumianym biznesie sportowym (marketing, konsulting, eventy). W ramach działalności SMP zrealizował ponad 300 projektów marketingu sportowego. W swoim portfolio ma m.in. działania dla marek T-Mobile, Energa, Renault, Legia Warszawa czy Runmageddon. Z wiedzy i doświadczenia Grzegorza Kity korzystały też m.in. Tauron, Allianz, Reebok, Tag Heuer, McDonald’s czy Michelin.

– „Dołączenie Grzegorza Kity do FitFot.pl traktuję jako punkt zwrotny w historii naszego serwisu. Rozważaliśmy oferty różnorodnych inwestorów i ostatecznie uznaliśmy, że najlepszym modelem na dziś będzie współpraca z inwestorem merytorycznym doskonale znającym rynek sportu i posiadającym ponad dekadę doświadczeń w event marketingu. Jeżeli będziemy zamierzali osiągnąć finansowy efekt skali, w dalszej kolejności pomyślimy o inwestorach finansowych. Tylko w 2018 roku do serwisu dodano już ponad 70 tys. zdjęć z ponad 70 najróżniejszych wydarzeń sportowych. Ale to nie koniec, ponieważ z Grzegorzem Kitą jako partnerem, FitFot wkracza na zupełnie inny poziom. Chcemy zaoferować marketerom i branży eventowej jeszcze lepszą ofertę i narzędzia komunikacyjne.”– mówi Bartłomiej Kowalski, Prezes Fitfot sp. z o.o.

Fitfot jest uniwersalnym miejscem do składowania, przechowywania i udostępniania tysięcy zdjęć z wydarzeń i zawodów sportowych oraz festynów rekreacyjno-sportowych. To innowacyjne narzędzie przeznaczone dla firm, marek, ale również związków sportowych, samorządów czy wreszcie indywidualnych fotografów. Prawa autorskie twórców są zabezpieczone, a informacje o ochronie wizerunku fotografowanych osób otrzymuje każdy użytkownik pobierający lub kupujący zdjęcia.

– „FitFot.pl to doskonałe narzędzie komunikacyjne dla marketerów. Konsumenci chcą mieć zdjęcia jako pamiątki z wydarzeń i imprez organizowanych przez marki ale chcą też aby ich wizerunki były zabezpieczone a zdjęcia ze względu na rozdzielczość dawały się np. wydrukować. Tego nie zapewnia im ani Facebook ani inne darmowe narzędzia. Foto marketing to jeden z najszybciej rozwijających się elementów marketingu relacji czy inbound marketingu. Zdjęcia szybko się viralizują, konsumenci chcą się nimi chwalić zarówno w mediach społecznościowych jak i w świecie rzeczywistym a nawet choćby pokazywać na ekranie telefonu. Marketing poprzez zdjęcia stanowi świetną pamiątkę dla konsumentów a tym samym pogłębia więź z marką” – mówi Grzegorz Kita.

Dzięki Fitfotowi uczestnicy wydarzeń sportowych mają szybki dostęp do zdjęć z imprez sportowych, w których brali udział. Na zdjęciach mogą znaleźć siebie i znajomych dzięki wyszukiwarce numerów, a następnie mogą je wygodnie i w pełni legalnie pobrać w pełnej jakości. Mają również możliwość powrotu do zdjęć w każdej chwili po zalogowaniu w serwisie.

– „W konstrukcję zaawansowanych mechanizmów i technologii serwisu FitFot.pl w przeciągu ostatniego roku zainwestowaliśmy już ponad 200 tys.zł. Dzięki temu powstało unikalne narzędzie dla marketerów i organizatorów eventów, poprzez które można udostępniać fanom i konsumentom tysiące zdjęć. Ale w przeciwieństwie do Facebooka czy Dropboxa – w sposób bezpieczny, profesjonalny i w pełnych rozdzielczościach” – mówi Krzysztof Zmorzyński, Dyrektor Techniczny FitFot.pl.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›