Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Grupa UNIMOT sponsorem generalnym Rajdu Barbórka

Grupa UNIMOT została sponsorem generalnym Rajdu Barbórka. To kolejny ważny dla Automobilklubu Polski partner z branży bezpośrednio powiązanej z rynkiem motoryzacyjnym.

Grupa UNIMOT jest multienergetyczną grupą kapitałową i liderem wśród niezależnych importerów paliw ciekłych i gazowych w Polsce. Od 2016 roku spółka należy do stowarzyszenia AVIA International, dzięki czemu jako pierwsza uzyskała prawo do budowania i rozwoju sieci stacji paliw AVIA w Polsce i w Ukrainie. UNIMOT ma ponad 30 lat doświadczenia na rynku paliwowym, specjalizuje się w hurtowej sprzedaży oleju napędowego, a także dystrybucji pozostałych paliw płynnych, zarówno na terenie kraju, jak i poza jego granicami.

– „Bardzo się cieszę, że jako Grupa UNIMOT i rozwijana przez nas sieć stacji paliw pod szwajcarską marką AVIA jesteśmy sponsorem generalnym tak prestiżowego przedsięwzięcia sportowego, jakim jest Rajd Barbórka. To wydarzenie z ponad 60-letnią historią, które co roku przyciąga tłumy widzów – nie tylko zadeklarowanych fanów sportów motorowych z całej Polski, ale także warszawiaków, którzy chcą spędzić czas w atmosferze sportowej rywalizacji. Jako firma, która od momentu powstania ponad 30 lat temu związana jest z branżą motoryzacyjną, a od lat jest największą niezależną grupą paliwowo-energetyczną w Polsce, doskonale pasujemy do profilu tego święta polskich rajdów samochodowych i jesteśmy przekonani, że to współpraca, która przyniesie korzyści obydwu stronom”– mówi Adam Sikorski, prezes zarządu UNIMOT.

UNIMOT zajmuje trzecie miejsce na rynku magazynowania paliw i drugie na rynku sprzedaży asfaltu w Polsce. Firma rozwija także segment fotowoltaiki, m.in. pod marką AVIA Solar, oraz inwestuje w kolejne sektory OZE. Spółka notowana jest na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

– „To ogromny zaszczyt powitać w szeregach partnerów i przyjaciół Rajdu Barbórka tak doświadczoną markę, jaką bez wątpienia jest Grupa UNIMOT i rozwijana przez nią sieć stacji paliw AVIA. Cieszymy się, że sponsorem generalnym imprezy tak znanej i tak nierozłącznie związanej z historią stolicy zostaje polska firma, która jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się rodzimych grup kapitałowych. Jestem pewien, że wzajemna wymiana naszej wiedzy i doświadczeń będzie inspiracją do dalszej pracy i rozwoju dla obu stron” – komentuje Romuald Chałas, prezes Automobilklubu Polski.

Marka AVIA powstała w Szwajcarii w 1927 r., w wyniku połączenia sił kilku niezależnych importerów ropy naftowej. Obecnie stowarzyszenie AVIA International zrzesza ponad 90 firm z 15 krajów Europy i zarządza siecią 3200 stacji, tym samym zajmując siódmą pozycję pod względem liczby stacji paliw w Europie. AVIA jest popularna w takich krajach jak: Szwajcaria, Niemcy, Francja, Austria, Holandia czy Hiszpania. Pod marką AVIA w Europie oferowane są także inne produkty, takie jak: oleje i smary, gaz ziemny, gaz płynny, olej opałowy i energia elektryczna. W Polsce marka AVIA rozwijana jest przez Grupę UNIMOT.

Rajd Barbórka w tym sezonie będzie miał swoją 61. edycję. To jedna z najstarszych imprez motoryzacyjnych w Polsce, a odcinek specjalny Kryterium Karowa jest uznawany za najbardziej prestiżowy w całym rodzimym rajdowym kalendarzu. Wśród zwycięzców rywalizacji na historycznym bruku w sercu Warszawy są tak legendarni kierowcy, jak Krzysztof Hołowczyc, Leszek Kuzaj, Bryan Bouffier, Janusz Kulig, Paweł Przybylski, Marian Bublewicz, Kajetan Kajetanowicz czy Tomasz Kuchar.

Najnowsze

Fundacja „Maraton Warszawski” i WK Dzik biegną razem

Fundacja „Maraton Warszawski” i WK Dzik ruszają w biegową trasę i ogłaszają partnerstwo Współpraca dotyczy Biegu Konstytucji 3 ...

Całość ›

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver Jeden z najlepszych siatkarzy na świecie zgarnął więc w tym roku pierwsze złoto ...

Całość ›

Drużyna Śląska w miniaturze

Erik Exposito, Matias Nahuel Leiva, Rafał Leszczyński, Patrick Olsen, Patryk Klimala, trener Jacek Magiera i prezes Patryk Załęczny ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›