Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Grupa Suez pozostała partnerem Legii

Legia Warszawa nadal może liczyć na swojego dotychczasowego partnera, jakim jest Grupa Suez.

Firma Suez przedłużyła umowę sponsoringową z Legią Warszawa i od sezonu 2018/19 będzie wspierać Klub w roli Partnera. Obecny sezon będzie czwartym rokiem współpracy pomiędzy stronami. W przeszłości Grupa Suez była jednym z najważniejszych partnerów klubu, dziś jest nim Lotto. Legia Warszawa w ostatnim czasie przed startem ligi przedłużyła umowy z kilkoma partnerami, m.in. Totalizatorem Sportowym oraz Tramwajami Warszawskimi.

Grupa SUEZ może poszczycić się 140 latami doświadczeń w zarządzaniu gospodarką odpadami oraz gospodarką wodno-ściekową. Grupa SUEZ w Polsce od 20 lat aktywnie uczestniczy w realizacji zadań związanych z zagospodarowaniem odpadów komunalnych i przemysłowych oraz utrzymaniem czystości w miastach i gminach.

Najnowsze

Opal Wrocław przedłuża umowę ze Spartą

Przed Spartą Wrocław kolejny sezon współpracy z firmą Opal Wrocław – ogólnopolskim producentem architektonicznych konstrukcji ...

Całość ›

GKS Urania Ruda Śląska ze wsparciem STS

STS, największy bukmacher w Polsce, wsparł Uranię Ruda Śląska, po tym jak klubowi ograniczono finansowanie i groziło wycofanie ...

Całość ›

Nagroda dla Prezesa PKOl

Andrzej Kraśnicki – prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego otrzymał nagrodę VICTORIA EUROPAE 2019 – VICTORIA EUROPEJSKA w uznaniu ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error
This error message is only visible to WordPress admins

Warning: The account for sponsoringsport.pl needs to be reconnected.
Due to Instagram platform changes on March 2, 2020, this Instagram account needs to be reconnected to allow the feed to continue updating. Reconnect on plugin Settings page