Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Grupa MM Cars przekazała samochody do obsługi 76. Tour de Pologne

MM Cars wraz z wypożyczalnią samochodów MM Cars Rental dołączył do grona oficjalnych partnerów elitarnego wyścigu kolarskiego.

W peletonie tegorocznej edycji Tour de Pologne pojedzie 60 aut, w tym głównie Ople Grandlandy X oraz lekkie samochody dostawcze: Combo, Vivaro i Movano. Po raz pierwszy grupa dealerska zapewnia flotę do obsługi logistycznej wyścigu.

W ramach współpracy z organizatorami wydarzenia MM Cars i MM Cars Rental przekazały flotę 60 pojazdów. Wśród nich znalazły się przede wszystkim modele: Opel Grandland X, a także samochody dostawcze jak Combo Cargo, Vivaro i Movano, dedykowane głównie do przewozu sprzętu kolarskiego. Z kolei wisienką na torcie na trasach 76. edycji Tour de Pologne będzie sportowy Opel Insignia GSI. Podobnie jak w ubiegłym roku, z samochodów korzystać będą m.in. sędziowie, przedstawiciele mediów oraz goście VIP. Oficjalna ceremonia przekazania miała miejsce w Krakowie, gdzie rozegrany zostanie pierwszy etap. Ponadto motoryzacyjny partner wyścigu zaprezentuje swoje samochody także w specjalnych strefach w Chorzowie 05.08.2019 oraz Bukowinie Tatrzańskiej 09.08.2019 podczas finału.

– „MM Cars od lat z dumą angażuje się w sponsoring sportowy. Jesteśmy wieloletnim oficjalnym partnerem klubu GKS. Jako grupa dealerska chcemy być blisko naszych Klientów, prawdziwych fanów, dzielić z nimi sportowe emocje i pasje. Współpraca przy Tour de Pologne jest dla nas wspaniałym uzupełnieniem naszych działań i możliwością dalszego wzmacniania świadomości marki oraz zaprezentowania Klientom naszych produktów” – powiedział Piotr Mozdyniewicz, Prezes Zarządu MM Cars Sp. z o.o.

– „Bardzo serdecznie dziękuję grupie MM Cars, że organizuje z nami wyścig Tour de Pologne” – powiedział Czesław Lang, Dyrektor Generalny wyścigu. – „Nasz narodowy wyścig to nie tylko sportowe wydarzenie na najwyższym poziomie, ale również olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne i organizacyjne. Bez samochodów, bez całego zabezpieczenia, nie udałoby się tego przeprowadzić. Flota samochodowa to bardzo ważny element każdego wielkiego wyścigu kolarskiego, dlatego cieszymy się, że tak silna grupa dealerska, jaką jest MM Cars, angażuje się w organizację Tour de Pologne” – dodał.

Najnowsze

SportsMedic w teamie Gwardii Wrocław

Siatkarze Gwardii Wrocław od startu przygotowań do nowego sezonu mogą liczyć na wsparcie SportsMedic Oficjalny partner Gwardii to ...

Całość ›

„Prawo Sport Finanse 2020 Online” – już dziś

W dniach 18 i 19 września 2020 r, w formie zdalnej, odbędzie się VII Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Prawo Sport Finanse 2020 ...

Całość ›

Luxiona Poland pierwszym sponsorem tytularnym futsalistów AZS UMCS Lublin

Firma Luxiona Poland SA została pierwszym w historii sponsorem tytularnym zespołu futsalowego AZS UMCS Lublin W piątek (11 września) w ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

K. Kropielnicki "Nie ma czegoś takiego jak cele działu sponsoringu, to nie są cele sponsoringu a całej firmy"

#sponsoringsport #sportbiz

Wykład "Nowe trendy w sponsoringu i aktywacji projektów sponsoringowych" Kennetha Cortsena rozpoczął drugi dzień #SPORTBIZ bloku B

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.