Grupa LOTOS rozpoczęła w mediach społecznościowych akcję #wDomuTezJestNAJ
#wDomuTezJestNAJ to nowa akcja Grupy LOTOS, w której udział biorą m.in. ambasadorzy polskiego koncernu.
Grupa LOTOS rozpoczęła w mediach społecznościowych akcję #wDomuTezJestNAJ, która łączy w sobie różnorodne działania online i stanowi rozszerzenie platformy komunikacyjnej marki LOTOS „NAJ nie bierze się znikąd”. W akcji biorą udział m.in. sportowcy oraz instytucje kultury, z którymi współpracuje koncern.
Śledząc posty z hasztagiem #wDomuTezJestNAJ można bez wychodzenia z domu spotykać się m.in. ze sportowcami i artystami. W inicjatywie biorą udział m.in. kierowca rajdowy Kajetan Kajetanowicz, polscy skoczkowie narciarscy, tenisista Hubert Hurkacz czy popularyzator nauki Tomasz Rożek. Polacy zostaną zaproszeni także na wydarzenia kulturalne i naukowe udostępniane online. Przewidziane są konkursy z nagrodami, materiały wideo stworzone przez ambasadorów marki LOTOS oraz zaproszonych do akcji gości, streaming, gry online na żywo oraz platforma internetowa będąca hubem komunikacyjnym wszystkich aktywności.
Grupa LOTOS od samego początku pandemii prowadzi szereg działań nakierowanych na pomoc dla placówek medycznych i służb mundurowych. Koncern przekazał w sumie 7 mln zł na wsparcie polskiej służby zdrowia. Ponadto, na wybranych stacjach LOTOS funkcjonariusze służb mundurowych otrzymują darmowe napoje, a 7. Pomorska Brygada Wojsk Obrony Terytorialnej może uzupełnić paliwo nie ponosząc żadnych kosztów. Koncern zdecydował się rozszerzyć swoje działania i wesprzeć wszystkich Polaków, którzy z powodu obecnej sytuacji pozostają w domach, stąd akcja #wDomuTezJestNAJ.
LOTOS od lat wspiera działania i wydarzenia w obszarze sportu i kultury. Jest m.in. oficjalnym sponsorem Polskiej Reprezentacji w Piłce Nożnej, Polskiego Związku Narciarskiego czy Polskiego Związku Tenisowego. Wspiera też m.in. Operę Bałtycką w Gdańsku i Teatr Muzyczny w Gdyni.