Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Grupa Gezet Hyundai Sponsorem Chrobrego

Chrobry Głogów zyskał mocne wsparcie topowej sieci sprzedaży samochodów, marka Hyundai i Grupa Gezet będą jednymi z najbardziej eksponowanych na stadionie.

Poza standardowymi świadczeniami reklamowymi w zamian za udostępnienie na potrzeby Chrobrego wysokiej klasy trzech samochodów marki Hyundai: jeden SUV model Tucson i dwa typu hatchback i30, klub będzie eksponował przekazane samochody podczas meczów przy Wita Stwosza 3 oraz korzystał z nich podróżując po całej 1-ligowej Polsce.

Grupa Gezet jest największym autoryzowanym dealerem samochodów w województwie lubuskim i jedną z największych grup dealerskich w Polsce. Sieć sprzedaży stanowi obecnie siedemnaście nowoczesnych salonów zlokalizowanych w Gorzowie Wielkopolskim, Szczecinie oraz Zielonej Górze. W ofercie firmy znajduje się kilkadziesiąt modeli samochodów nowych i używanych marek Alfa Romeo, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Jeep, Kia, Mitsubishi oraz Suzuki, a także motocykle i skutery marki Honda.

– „Cieszymy się, że podjęliśmy rozmowy z Chrobrym i współpraca pomiędzy nami zaistniała. Chrobry to prężnie rozwijający się klub, a dla nas to taka wisienka na torcie, że możemy być jego sponsorem i przekazać trzy samochody. Zależy nam na tym, aby wiedziano, że Grupa Gezet i Hyundai oraz Chrobry współpracują ze sobą prężnie – mówi Łukasz Stachowiak, Kierownik Grupy Gezet.

– „Mamy tradycję współpracy z różnymi klubami sportowymi. Zawsze staramy się oszacować i ocenić potrzeby kluby, chcąc dopasować odpowiednie produkty, aby współpraca mogła układać się bardzo harmonijnie. Nie chodzi tyle o sposób reklamy na stadionie, co rozpoznawalność marki Chrobrego jako lokalnego klubu sportowego. Chrobry jest mocno rozpoznawalny w Głogowie, w regionie Zagłębia Miedziowego, i nie tylko. Dlatego cieszymy się ze sformalizowania tej współpracy” – dodał Piotr Kaźmierczak, Marketing Manager Grupy Gezet.

Finał rozmów i przekazanie kluczyków do samochodów miał miejsce na stadionie Chrobrego w obecności prezydenta Głogowa Rafaela Rokaszewicza:

„Cieszę się z każdego, nawet najdrobniejszego partnera, szczególnie z Głogowa, ale dziś mamy tu regionalnego czy nawet ponadregionalnego partnera. Grupa Gezet to inna półka, która wchodzi we współpracę z Chrobrym. To żywa, mobilna reklama, lecz także duże wsparcie dla klubu, bo logistyka to coś, o czym nie można zapominać. To wszystkie fajnie się komponuje, a Klub Biznesu Chrobrego rozrasta się o kolejnych partnerów i przyjaciół, którzy mimo trudnych czasów chcą wspierać głogowski sport. Zachęcam do wspierana głogowskiego sportu i Chrobrego Głogów. Nawet najmniejszy przedsiębiorca może stać się takim partnerem naszego klubu” – komentował Prezydent Głogowa Rafael Rokaszewicz.

Dołączenie Grupy Gezet do Klubu Biznesu to efekt działań podjętych w przerwie między rundami, o których mówi dyrektor Chrobrego Zbigniew Prejs.

„Wyjazd do Zielonej Góry zaowocował szybkimi działaniami. Marka klubu na tyle dużo znaczy, że podjęte rozmowy były bardzo krótkie i sprawne. Ostatni okres pozyskiwania sponsorów jest najlepszy dla klubu, rozpoczęliśmy współpracę z ok. dziesięcioma kolejnymi, od najmniejszych po większych, jakim jest marka Hyundai od Grupy Gezet. Mimo pandemii firmy są skłonne do wsparcia klubu i wspólnych działań biznesowych. Cieszymy się, że to zrealizowaliśmy. Nadal prowadzimy kilka rozmów, na których finalizację wspólnie z przedsiębiorcami ze względu na obecne częściowe zamknięcie gospodarki daliśmy sobie czas” – powiedział Dyrektor Chrobrego Głogów Zbigniew Prejs.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›