Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Grupa Enea sponsorem PKOl i PZTS

Enea, nowoczesny koncern energetyczny, została sponsorem generalnym Polskiego Związku Tenisa Stołowego i Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Firma wybrała także Natalię Partykę, ośmiokrotną medalistkę Igrzysk Paraolimpijskich i reprezentantkę kadry narodowej, na ambasadorkę marki Enea. To początek wyjątkowej współpracy mającej na celu promocję tenisa stołowego. Enea ogłosiła także, że jest sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej i będzie wspierać zawodników polskiej reprezentacji w przygotowaniach do Igrzysk Olimpijskich w Tokio w 2021 roku.

Od tego roku sponsorem generalnym Polskiego Związku Tenisa Stołowego jest Enea. Celem współpracy jest m.in. wsparcie zawodników tenisa stołowego w przygotowaniach do Igrzysk Olimpijskich w Tokio w 2021 roku oraz zapewnienie optymalnych warunków do trenowania
i startu w zawodach na arenie krajowej i międzynarodowej.

− „Będziemy towarzyszyć zawodnikom w zmaganiach sportowych i rywalizacji w duchu fair play, ale również w dążeniach po medale. Współpraca z PZTS jest dla nas powodem do radości, jednocześnie oznacza zobowiązanie do zapewnienia konsekwentnego rozwoju tej dyscypliny w Polsce” – powiedział Paweł Szczeszek, prezes Enei. – „Bardzo ważna dla Enei, jako firmy odpowiedzialnej społecznie, jest rola PZTS w promocji tenisa stołowego wśród dzieci i młodzieży. Od wielu lat angażujemy się w edukację sportową juniorów, opartą na długoterminowym rozwoju, łącząc wsparcie sportu zawodowego i szkolenie młodzieży” – dodał Szczeszek.

Ambasadorkę Enea została Natalia Partyka. Partyka to wyjątkowa osoba, która dzięki swojemu zaangażowaniu i ciężkiej pracy, niesamowitej konsekwencji jest członkiem kadry narodowej i wielokrotnie odnosiła sukcesy w międzynarodowych zawodach rangi mistrzowskiej. Reprezentowała Polskę na Igrzyskach Olimpijskich w Pekinie, Londynie i Rio de Janeiro. Tenis stołowy jest bardzo dynamiczną grą, wymagającą od zawodników niezwykłej energii ruchów, szybkich reakcji i ciągłej walki ze swoimi słabościami, a jednocześnie koncentracji. Tych cech z całą pewnością nie brakuje Natalii Partyce. Jest autorytetem sportowym i wzorem dla innych, postępując fair play na zawodach i w codziennym życiu.

− „Jest mi bardzo miło, że firma Enea uwierzyła we mnie, doceniła i postawiła na naszą wieloletnią współpracę. Z pewnością pomoże mi to przygotowywać się w spokoju przede wszystkim do Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich oraz do wszystkich innych wyzwań czekających na mnie w najbliższych latach. Z drugiej strony nie mogę się doczekać wspólnych przedsięwzięć na polu działań społecznych, zarówno w sferze sportu, jak i w wielu innych dziedzinach życia” – powiedziała Natalia Partyka, utytułowana zawodniczka tenisa stołowego i ambasadorka marki Enea.

− „Ta silna, ambitna, pełna pasji i energii zawodniczka to najlepsza Ambasadorka Enei. Ogrom pracy, który wkłada w grę, jest przykładem do naśladowania. Udowodniła, że można wygrać z każdą przeciwnością losu i reprezentować Polskę na Igrzyskach Olimpijskich. Swoją postawą przy stole tenisowym i w życiu codziennym inspiruje do pracy, również nad sobą. Jesteśmy dumni, że razem z Natalią Partyką będziemy popularyzować tenis stołowy, ośmielać ludzi do przezwyciężania słabości oraz aktywizować osoby niepełnosprawne do działania, a to i tak tylko niewielka część naszych wspólnych planów” – powiedziała Anna Lutek, dyrektor Departamentu Public Relations i Komunikacji Enei.

Firma ogłosiła także współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim i Polską Reprezentacją Olimpijską. Jej celem jest stworzenie optymalnych warunków zawodnikom polskiej reprezentacji dla jak najlepszego przygotowania się do Igrzysk Olimpijskich w Tokio w 2021 r.

– „Chcemy wspierać naszych zawodników, których czeka jeden z najważniejszych występów w sportowej karierze. Współpraca z PKOl to dla nas wyróżnienie, ale także odpowiedzialność za wzmacnianie narodowej dumy Polaków oraz skuteczne promowanie aktywności i czynnego uprawiania sportu” – podkreślił Paweł Szczeszek, prezes Enei.

Misją Polskiego Komitetu Olimpijskiego jest m.in. propagowanie i upowszechnianie zasad olimpizmu, rozwój i promocja sportu. To idee bardzo bliskie Enei – firmie odpowiedzialnej społecznie, która od lat z pasją wspiera polski sport.

– „Do grona naszych Sponsorów i Partnerów dołącza marka o niekwestionowanej pozycji na rynku. Społecznie odpowiedzialna i zaangażowana w rozwój polskiego sportu. Jesteśmy zaszczyceni, że zyskujemy wspaniałego Sponsora, ale też Partnera, który angażuje się w promocję idei i wartości olimpijskich. Dziękuję Enei za wsparcie, życzliwość i zaangażowanie – zwłaszcza w momencie, kiedy go najbardziej potrzebujemy. Chcemy stworzyć Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej jak najlepsze warunki do startu” – powiedział Andrzej Kraśnicki, prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›