Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Grudziądzki Klub Motocyklowy i Pentagon Research rozpoczynają współpracę

Fot. zuzelwobiektywie.pl

Grudziądzki Klub Motocyklowy S.A. i Pentagon Research nawiązują współpracę. Firma oszacuje ekwiwalent reklamowy, jaki został wygenerowany dzięki współpracy z klubem w trakcie minionego sezonu przez poszczególne firmy.

MRGARDEN GKM Grudziądz jest pierwszym klubem żużlowej PGE Ekstraligi, który nawiązał strategiczną współpracę z firmą badawczą Pentagon Research. Umowa zakłada przeanalizowanie wartości medialnej marek klubu. Opierając się na profesjonalnie wykonanych badaniach, MRGARDEN GKM chce zacieśnić współpracę z dotychczasowymi sponsorami przekonanymi o słuszności inwestycji w sport. Raporty mają również wspierać dział marketingu w pozyskiwaniu nowych partnerów dzięki przedstawianiu im wiarygodnej i atrakcyjnej oferty reklamowej.

W ramach współpracy Pentagon Research sporządzi raport z badań analizy mediów (telewizji, prasy, internetu, serwisów społecznościowych) pod kątem ekspozycji sponsorów i partnerów klubu. Analiza uwzględni w szczególności wartość mediową ekspozycji, ich liczbę, widownię telewizyjną średnią i skumulowaną w podziale na marki, liczbę kontaktów marek z widzami, podział wartości ekspozycji na nośniki statyczne i dynamiczne, media oraz miesiące. Analiza uwzględni również ranking mediów generujących przekaz dla marek, jak również szczegóły ekspozycji. Badanie obejmuje okres od 1 listopada (okres transferowy) do końca sierpnia 2018 roku.

– „Jesteśmy przekonani, że współpraca z firmą Pentagon Research, liderem na polskim rynku badań efektywności działalności sponsoringowej, będzie dla nas cennym wsparciem w zakresie współpracy ze sponsorami. Zyskujemy bowiem narzędzie do przygotowania ofert w jeszcze większym stopniu dopasowanych do potrzeb dotychczasowych oraz przyszłych partnerów” – mówi Marcin Kromoliński, Specjalista ds. marketingu MRGARDEN GKM Grudziądz SA. – „Przekonanie o tym, że warto inwestować w nasz klub, zamierzamy poprzeć konkretnymi danymi pozyskanymi z raportów medialnych” – dodaje Kromoliński.

– „Cieszymy się, że Grudziądzki Klub Motocyklowy S.A. dostrzega korzyści płynące z wykorzystania danych dotyczących wartości mediowej swojej marki oraz marek partnerów, które współpracują z klubem” – mówi Konrad Pudło, właściciel Pentagon Research.- „Świadczy to o profesjonalnym podejściu do kwestii związanych z marketingiem i poważnym traktowaniu swoich partnerów biznesowych” – stwierdza Konrad Pudło.

Grudziądzki Klub Motocyklowy S.A. uplasował się na 6. pozycji, a tym samym w 2019 roku będzie nadal występował w najwyższej klasie rozgrywkowej. Klub już w tej chwili uzgodnił warunki kontraktów na kolejny sezon z czterema zawodnikami, w tym, z zawodnikiem plasującym się na 4 pozycji pod względem średniej biegowej, liderem drużyny – Artemem Lagutą. Rozsądne budowanie składu, jak również odpowiednie podejście do działań marketingowych mają pomóc w stworzeniu na stadionie przy ul. Hallera 4 wielkich emocji w przyszłym sezonie.

Pentagon Research jest specjalistyczną firmą badającą efektywność sponsoringu sportu i wydarzeń kulturalnych oraz świadczącą usługi doradcze w dziedzinie sponsoringu i product placementu. Wykorzystując badania efektywności przekazu w mediach, badania jakościowe oraz ilościowe opracowuje optymalne procedury podejmowania decyzji związanych ze sponsoringiem. Poza Grudziądzkim Klubem Motocyklowym S.A., Pentagon Research współpracuje lub współpracował m.in. z PZPN, Ekstraklasą, TourDePologne, jak również z takimi markami jak PGE, NC+, Grupą Azoty, Lotto, Orlenem czy Lotosem. W gronie klubów współpracujących z Pentagon Research znajdują się Legia Warszawa, Jagiellonia Białystok, Śląsk Wrocław, Ruch Chorzów i GKS Bełchatów.

 

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›