fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Grosicki w nowej odsłonie kampanii Sport.pl

W poniedziałek oficjalnie rusza kolejna odsłona kampanii Sport.pl LIVE. Jej ambasadorem ponownie będzie reprezentant Polski, Kamil Grosicki

Już w najbliższy poniedziałek rusza nowa kampania Sport.pl. Tysiące billbordów, reklamy w telewizji oraz w 50 kinach.

Mundial jeszcze się nie zaczął, a już wiadomo, że jednym z największych wygranych (marketingowo) piłkarzy jest Kamil Grosicki. Już od roku skrzydłowy reprezentacji Polski spogląda na czytelników Sport.pl z górnej belki strony, a teraz, na kilka dni przed największą imprezą piłkarską świata, udało się przeprowadzić sesję, która jest uwieńczeniem kampanii marki.

Na cele kampanii powstał specjalny spot promujący serwis oraz aplikację mobilną Sport.pl Live.

 

Najnowsze

PIK partnerem Wisły Płock

Nowym partnerem Wisły Płock została Hurtownia Materiałów Budowlanych "PIK" Partner zapewni naszemu klubowi wsparcie finansowe, w ...

Całość ›

Bartosz Król nowym rzecznikiem Łódzkiego Klubu Sportowego

Bartosz Król to nowy Rzecznik Prasowy ŁKS-u, w przeszłości miał już okazję pracować w klubie Nowy rzecznik pochodzi z Łodzi i ...

Całość ›

Sierpień również pod znakiem Legi w mediach

Pozycja lidera w zestawieniu najbardziej medialnych klubów kolejny miesiąc z rzędu należała do Legii Warszawa – wynika z analizy ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

PIK partnerem Wisły Płock
#sponsoringsport #wislaplock #pilkanozna https://t.co/6s1NdClDoe

Bartosz Król nowym rzecznikiem Łódzkiego Klubu Sportowego.
#sponsoringsport #lks #pilkanozna https://t.co/4QcLcem8yW