Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Grosicki w kampanii Dobroplast

Kamil Grosicki jako ambasador marki Dobroplast został bohaterem kampanii „Okna Dbające o Dom”.

Za strategię i kreację kampanii jest odpowiedzialna agencja VeryGoodStory. Autorem zdjęć i filmu jest Daniel Rusin. Kampania skupi się na internecie, punktach sprzedaży stacjonarnej i social mediach, w tym Instagramie Kamila Grosickiego.

„Nie chcemy robić kampanii, w której piłkarz kopie piłkę. Zdecydowaliśmy się na współpracę z Kamilem, bo poza tym, że jest to świetny sportowiec, prywatnie Kamil jest mężem i ojcem, który dba o rodzinę, a czas wolny spędza w domu” – podsumował Joanna Dmochowska, marketing manager z firmy Dobroplast w rozmowie z “wirtualnemedia.pl”

„Policzyliśmy z żoną, że w czasie mojej kariery żyliśmy w 7 krajach, w różnych strefach klimatycznych, gdzie nieraz było za chłodno, a nieraz za ciepło. Zawsze jednak najważniejszy był dom i rodzina. Dla mnie kontrakt z Dobroplastem, obecnym w 30 krajach świata, jest szansą aby powiedzieć jak ważny jest dom i to jak spędzasz w nim każdą chwilę. To jest naprawdę dobry produkt, który zadba o nasz dom, niezależnie od tego gdzie zdecydujemy się zamieszkać” – mówi Kamil Grosicki.

Najnowsze

Maciej Handwerker Prezesem Odry Wodzisław

W Odrze Wodzisław doszło do nagłej zmiany Prezesa, z tej funkcji zrezygnował Marcin Piwoński, który objął funkcję Wiceprezydenta ...

Całość ›

Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle rozpoczęła współpracę z firmą WERON

Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle rozpoczęła współpracę z firmą WERON, oficjalnym dystrybutorem produktów marki NAMEDSPORT w ...

Całość ›

Świątek na okładce gry

Iga Świątek co chwilę trafia na pierwsze strony sportowych i lifestyleowych pism, a teraz zaliczy swój okładkowy debiut w świecie ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›