Grosicki w kampanii Dobroplast
Kamil Grosicki jako ambasador marki Dobroplast został bohaterem kampanii „Okna Dbające o Dom”.
Za strategię i kreację kampanii jest odpowiedzialna agencja VeryGoodStory. Autorem zdjęć i filmu jest Daniel Rusin. Kampania skupi się na internecie, punktach sprzedaży stacjonarnej i social mediach, w tym Instagramie Kamila Grosickiego.
– „Nie chcemy robić kampanii, w której piłkarz kopie piłkę. Zdecydowaliśmy się na współpracę z Kamilem, bo poza tym, że jest to świetny sportowiec, prywatnie Kamil jest mężem i ojcem, który dba o rodzinę, a czas wolny spędza w domu” – podsumował Joanna Dmochowska, marketing manager z firmy Dobroplast w rozmowie z “wirtualnemedia.pl”
– „Policzyliśmy z żoną, że w czasie mojej kariery żyliśmy w 7 krajach, w różnych strefach klimatycznych, gdzie nieraz było za chłodno, a nieraz za ciepło. Zawsze jednak najważniejszy był dom i rodzina. Dla mnie kontrakt z Dobroplastem, obecnym w 30 krajach świata, jest szansą aby powiedzieć jak ważny jest dom i to jak spędzasz w nim każdą chwilę. To jest naprawdę dobry produkt, który zadba o nasz dom, niezależnie od tego gdzie zdecydujemy się zamieszkać” – mówi Kamil Grosicki.