Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Grosicki ambasadorem marki Solektro

Kamil Grosicki został ambasadorem marki Solektro, firmy zajmującej się instalacjami fotowoltanicznymi dla klinetów indywidualnych i biznesu.

Solektro zajmuje się realizacją dużych elektrowni fotowoltaicznych, instalacji fotowoltaicznych, jej klientami są zarówno osoby prywatne jak i przedsiębiorstwa. W zeszłym roku Solektro dla biznesu zainstalowała systemy fotowoltaiczne o łącznej mocy 18 MWp.

– „Nasze instalacje przede wszystkim przynoszą klientom ogromne oszczędności w wydatkach na energię elektryczną i ciepło, ale także pozwalają na zmniejszenie zanieczyszczeń generowanych przez tradycyjną energetykę, czy indywidualne piece węglowe.” – mówi Piotr Kowalczyk Prezes SOLEKTRO. – „Dzięki takim rozwiązaniom my wszyscy z roku na rok będziemy oddychać czystszym powietrzem.”

Grosicki ma być ambasadorem kampanii, która będzie zachęcać do zmiany nawyków na bardziej ekologiczne. – „Kamil to motywator i dobry duch drużyny, który dopinguje do walki kolegów z boiska. Jesteśmy przekonani, że włączenie go do gry o najwyższą stawkę podniesie świadomość proekologiczną wielu osób. Turbo Grosik to pozytywny bohater, który nigdy się nie poddaje i zawsze pracuje na sukces całej drużyny.” – wyjaśnia Piotr Kowalczyk

„W tym meczu wszyscy musimy grać do jednej bramki.” – mówi Kamil Grosicki – „Zmiany klimatyczne to problem na tu i teraz, a nie na przyszłość. Każdy z nas musi sobie uświadomić, że jeśli dziś nie zaczniemy zmieniać swoich nawyków, przyszłe pokolenia będą żyły na zupełnie innej planecie. Planecie walczącej z problemami braku wody, głodem, chorobami, czy innymi nieznanymi nam plagami, których dziś mamy jedynie przedsmak. Nie chcę takiej przyszłości dla moich dzieci, czy wnuków, dlatego wpieram marki, które mogą pozytywnie wpłynąć na stan środowiska naturalnego.”

Najnowsze

Gastro Paczka kolejnym nowym Partnerem Trefla Sopot

W sezonie 2021/2022 o zdrowe posiłki drużyny Trefla Sopot zadba catering dietetyczny Gastro Paczka, nowy Partner klubu Gastro Paczka ...

Całość ›

Grupa Azoty przedłuża umowę z Jaskółką Tarnów

Grupa Azoty zawarła trzy letnią umowę z Jaskółką Tarnów, która zapewni tarnowskiemu klubowi piłki ręcznej finansowanie do końca ...

Całość ›

Ekstraklasa z nową platformą

Ekstraklasa uruchamia nową, rozbudowaną technologicznie platformę będącą źródłem wszystkich niezbędnych informacji dla kibiców ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›

Partnerzy