Grosicki ambasadorem marki Solektro
Kamil Grosicki został ambasadorem marki Solektro, firmy zajmującej się instalacjami fotowoltanicznymi dla klinetów indywidualnych i biznesu.
Solektro zajmuje się realizacją dużych elektrowni fotowoltaicznych, instalacji fotowoltaicznych, jej klientami są zarówno osoby prywatne jak i przedsiębiorstwa. W zeszłym roku Solektro dla biznesu zainstalowała systemy fotowoltaiczne o łącznej mocy 18 MWp.
– „Nasze instalacje przede wszystkim przynoszą klientom ogromne oszczędności w wydatkach na energię elektryczną i ciepło, ale także pozwalają na zmniejszenie zanieczyszczeń generowanych przez tradycyjną energetykę, czy indywidualne piece węglowe.” – mówi Piotr Kowalczyk Prezes SOLEKTRO. – „Dzięki takim rozwiązaniom my wszyscy z roku na rok będziemy oddychać czystszym powietrzem.”
Grosicki ma być ambasadorem kampanii, która będzie zachęcać do zmiany nawyków na bardziej ekologiczne. – „Kamil to motywator i dobry duch drużyny, który dopinguje do walki kolegów z boiska. Jesteśmy przekonani, że włączenie go do gry o najwyższą stawkę podniesie świadomość proekologiczną wielu osób. Turbo Grosik to pozytywny bohater, który nigdy się nie poddaje i zawsze pracuje na sukces całej drużyny.” – wyjaśnia Piotr Kowalczyk
– „W tym meczu wszyscy musimy grać do jednej bramki.” – mówi Kamil Grosicki – „Zmiany klimatyczne to problem na tu i teraz, a nie na przyszłość. Każdy z nas musi sobie uświadomić, że jeśli dziś nie zaczniemy zmieniać swoich nawyków, przyszłe pokolenia będą żyły na zupełnie innej planecie. Planecie walczącej z problemami braku wody, głodem, chorobami, czy innymi nieznanymi nam plagami, których dziś mamy jedynie przedsmak. Nie chcę takiej przyszłości dla moich dzieci, czy wnuków, dlatego wpieram marki, które mogą pozytywnie wpłynąć na stan środowiska naturalnego.”