Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Graj w Kapsle Football i trenuj jak reprezentacja Polski

Gra Kapsle Football, dostępna od 25 maja w sieciach sklepów Biedronka, to pozycja nowej gry od PZPN.

W związku z premierą edycji „Łączy nas piłka”, PZPN przygotował specjalny konkurs dla wszystkich kibiców. Na najbardziej kreatywnych czekają wyjątkowe nagrody.

Gra Kapsle Football to zarówno logiczna, jak i zręcznościowa rozgrywka, łącząca pokolenia. Przywołuje w myślach młodość rodziców czy dziadków, a także zachęca dzieci do wspólnej, rodzinnej zabawy. Na planszy gracze muszą wykazać się zręcznością i precyzją. Przemierzyć boisko i skierować się wprost na bramkę przeciwnika. Ten musi zachować czujność, szczególnie podczas sterowania figurką bramkarza. Skuteczny drybling prowadzi do strzału.

Edycja „Łączy nas piłka”, dostępna w sklepach Biedronka, została wzbogacona o specjalne karty VAR. Dzięki nim uczestnicy mają możliwość przeniesienia się na piłkarskie stadiony, doświadczając rzeczywistych scenariuszy boiskowych.

Zasady wspomnianego konkursu są bardzo proste. Po zakupie gry w jednym ze sklepów sieci Biedronka, należy przesłać na adres konkursy@pzpn.pl zdjęcie ukazujące radość z gry w piłkę. Najciekawsze i najbardziej kreatywne prace nagrodzimy wyjątkowymi nagrodami – koszulkami reprezentacji, piłkami oraz zestawami treningowymi. Konkurs trwa od 25 maja do 8 czerwca.

Gra, wyprodukowana przez firmę TREFL, jest Oficjalnym Produktem Licencyjnym PZPN.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›