Gortat i Strejlau w kampanii eWinner
Mam swój typ – Legendy polskiego sportu w postaci Marcina Gortata i Andrzeja Strejlaua stali się bohaterami kampanii legalnego bukmachera eWinner na Euro 2020.
Legalny bukmacher eWinner kontynuuje kampanię #MamSwojTyp, w której wiodące role odgrywają były trener reprezentacji narodowej, uznany ekspert piłkarski – Andrzej Strejlau oraz ambasador marki eWinner, były koszykarz, a obecnie weteran NBA – Marcin Gortat.
Kolejna odsłona kampanii skupia się na przygotowaniach do wielkiego święta piłkarskiego, jakim są Mistrzostwa Europy. Długo wyczekiwana impreza, przeniesiona z 2020 roku z powodu pandemii, elektryzuje kibiców z całego świata.
Jeszcze przed jej startem, eWinner wprowadza nowatorskie w branży rozrywkowo-hazardowej, rozwiązanie sprzedażowe, które w ramach „Obozu przygotowawczego ME2020” pozwoli klientom bukmachera zdobyć dodatkowe korzyści do wykorzystania podczas samej imprezy, na platformie www.ewinner.pl.
W ramach kampanii emitowane będą spoty telewizyjne w dotychczasowej formule.
– „Założeniem kampanii było pokazanie, że typowanie to końcowy efekt dłuższego procesu. Proste dane statystyczne mogą zwiększyć szanse na wygraną. Warto się przygotować, sięgając po analizy czy podpowiedzi ekspertów. Chcemy więc regularnie dostarczać graczom jak najwięcej informacji, które pomogą im 'mieć swój typ”’ – komentuje spoty Dariusz Rompa, Head of PR & Sponsorship w eWinner.
Obóz przygotowawczy to seria zadań treningowych na platformie bukmachera, którym towarzyszy kreacja z udziałem Andrzeja Strejlaua w roli trenera. W szerokim zakresie znajdzie swoją odsłonę w głównych serwisach sportowych – sportowefakty.pl, sport.pl, przegladsportowy.pl, przed i w czasie Mistrzostw Europy.
– „Zdecydowaliśmy się skupić uwagę naszych Graczy jeszcze przed Mistrzostwami Europy, żeby dać im przedsmak emocji wiążących się z samą rywalizacją sportową. Zakłady bukmacherskie to nie tylko szansa na wygrane, ale dla wielu to prosty sposób na nadanie kibicowaniu dodatkowego wymiaru rozrywki. Chcemy, żeby wszyscy nasi klienci byli przygotowani, stąd pomysł nawiązania do piłki nożnej w Obozie przygotowawczym.” – dodał Head of Online Marketing w eWinner – Wiktor Wojtkowski.
Za zdjęcia do kampanii #MamSwojTyp odpowiada Blackfish Studio. Do realizacji spotu telewizyjnego wykorzystano zaawansowaną technologię Virtual Production. Scenariusz kampanii powstał przy współpracy eWinner oraz agencji SPLOT MEDIA i EMINE.PRO.