Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

#GórnikWspieraGastro

#GórnikWspieraGastro, klub postanowił promować lokalną gastronomię i świętował międzynarodowy Dzień Pizzy.

9 lutego obchodzimy Międzynarodowy Dzień Pizzy. – „Wiedząc, że branża gastronomiczna mocno ucierpiała poprzez pandemię, postanowiliśmy wyjść do łęczyńskich lokali z pomocną dłonią” – mówi Piotr Sadczuk, prezes Górnika Łęczna.

Wirus COVID-19 od miesięcy jest dużym problem. Pandemia utrudnia funkcjonowanie zarówno klubom sportowym, jak i lokalom gastronomicznym. Jednak razem możemy sobie pomóc. W związku z obchodzonym 9 lutego Międzynarodowym Dniem Pizzy Klub zainicjował akcję #GórnikWspieraGastro.

Piłkarze Górnika Łęczna stworzyli własne pizze, a te są dostępne w łęczyńskich lokalach. Maciej Gostomski poleca mieszankę pikantnego salami z serem pleśniowym. Leandro zabierze Was w kulinarną ucztę do Grecji. Sergiej Krykun zaprasza na Hawaje. Kompozycje składników przygotowali też Paweł Wojciechowski, Aron Stasiak i Bartosz Śpiączka.

– „Wiedząc, że branża gastronomiczna mocno ucierpiała poprzez pandemie postanowiliśmy wyjść do łęczyńskich lokali z pomocną dłonią” – mówi Piotr Sadczuk, prezes Górnika Łęczna. Pizzerie otrzymają darmową reklamę w mediach społecznościowych Górnika Łęczna.

– „Przede wszystkim zależy nam na pomocy lokalnym punktom gastronomicznym. Jesteśmy klubem z Łęcznej i chcemy pokazać, że dla nas tutejsza społeczność jest bardzo ważna” – tłumaczy Sadczuk. – „W tym trudnym czasie wszyscy musimy się wspierać.”

– „Ruch klubu to bardzo serdeczny gest dla branży gastronomicznej w Łęcznej” – mówi Leszek Włodarski Burmistrz Łęcznej. Mam nadzieję, że rząd odmrozi w końcu i tę branżę, czego jako konsumenci bardzo sobie życzymy i oczekujemy. Na tę chwilę zachęcam do zamawiania 'górniczej’ pizzy na wynos.

Każda pizza zakupiona przez aplikację Fortuna 1 Ligi, to także niewielki cashback do klubu.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›