Górnik Zabrze na kolejne trzy lata z STS-em
STS – największy bukmacher w Polsce – przedłużył umowę sponsorską z Górnikiem Zabrze. Zgodnie z nowym kontraktem logo STS znajdzie się na rękawkach strojów klubowych. Porozumienie będzie obowiązywać przez kolejne trzy lata do 2021 roku. STS z klubem związany jest od lipca 2016 roku.
Umowa – dająca STS tytuł oficjalnego bukmachera klubu – obejmuje ekspozycję logotypu firmy w trakcie spotkań na Stadionie im. Ernesta Pohla oraz na stronie internetowej Górnika Zabrze. Kontrakt przewiduje także możliwość organizowania wspólnych aktywacji dla kibiców. Ponadto klub i bukmacher będą też współpracować w social media.
– „STS to nie tylko największy bukmacher w kraju, ale również największy prywatny podmiot wspierający rodzimy sport. Po dwóch latach współpracy z Górnikiem Zabrze kontynuujemy umowę, poszerzając jej zakres – m.in. logo STS znajdzie się na koszulkach piłkarzy. W dalszym ciągu będziemy także inicjować i realizować kolejne przedsięwzięcia skierowane do kibiców, bo to oni są najważniejszą częścią świata sportu” – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
– „Bardzo cieszy nas fakt, że firmy związane z Górnikiem chcą, a co najważniejsze widzą sens w kontynuowaniu i rozwijaniu współpracy, o czym świadczą kolejne podpisywane umowy. Górnik Zabrze przez wiele ostatnich lat oparty był głównie na tradycji i latach sukcesów. Dzisiaj to również klub nowoczesny. Wspaniały stadion, tłumy kibiców na każdym meczu, bardzo wysokie wskaźniki oglądalności, medialności, czy ekspozycji marki, to nasze główne, choć nie jedyne atuty. Ich lista jest dłuższa. Sponsorzy, zarówno dotychczasowi, jak i potencjalni, dostrzegają i doceniają pracę, jaka na wielu płaszczyznach wykonywana jest w Zabrzu. Pomysł na funkcjonowanie klubu i drużyny, wizja i konsekwentnie realizowana polityka przynoszą wymierne efekty, nie tylko w postaci miejsca w tabeli” – mówi Bartosz Sarnowski, prezes zarządu Górnika Zabrze.
Dla władz klubu niezwykle istotny jest model współpracy ze sponsorami: – „Dla nas sprawą bardzo ważną jest to, by dawać jak najwięcej od siebie. Dostarczamy wielu pozytywnych emocji, zapewniamy ekspozycję marki sponsora, ale liczymy również na współpracę w innych obszarach, jak chociażby w zakresie sprzedaży biletów w wybranych punktach STS. To jeden z projektów nad którym wspólnie pracujemy. Nowe umowy ze sponsorami podpisywane na początku roku jubileuszu 70-lecia Górnika Zabrze, doskonale obrazują sytuację Klubu. Bogata historia, wielkie sukcesy, czy młoda drużyna, z którą utożsamiają się kibice szczelnie wypełniający nasz piękny stadion. To pokazuje, jak wielki potencjał drzemie w Górniku” – kontynuuje Bartosz Sarnowski.
Źródło: STS