Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Górnik Łęczna związał się z Food Care

FoodCare został nowym sponsorem Górnika Łęczna, marka będzie promować się w trakcie spotkań Ekstraklasy.

Podpisana umowa zakłada ekspozycję materiałów promujących marki BLACK i 4MOVE w mediach klubowych oraz na stadionie podczas meczów LOTTO Ekstraklasy. Umowa będzie obowiązywać do końca 2018 roku.

W ramach współpracy FoodCare będzie także partnerem konkursów w przerwie meczów Górnika zapewniając bardzo atrakcyjne nagrody m.in. piłki i książki od Adama Nawałki i Jerzego Dudka oraz Mike’a Tysona.

-„Piłkarska ekstraklasa daje duże możliwości promocyjne. Cieszymy się, że zaufała nam firma z tak mocną pozycją na rynku jak FoodCare i wierzymy, że obie strony skorzystają na współpracy” – mówi Artur Kapelko, prezes Górnika Łęczna.

Firma FoodCare jest producentem taki marek jak: Black, 4Move, Frugo, Gellwe, Fitella. FoodCare oferuje produkty dla całej rodziny, które kierowane są zarówno do osób młodych i bardzo zajętych, które nie mają czasu na przyrządzanie posiłków, jak również do tradycjonalistów, którzy uwielbiają spędzać czas w kuchni na kreowaniu nowych, słodkich rozwiązań. Twarzami marek produkowanych przez firmę FoodCare są: Mike Tyson, Jerzy Dudek, Adam Nawałka i Maryla Rodowicz.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›