Górnik Łęczna związał się z Food Care
FoodCare został nowym sponsorem Górnika Łęczna, marka będzie promować się w trakcie spotkań Ekstraklasy.
Podpisana umowa zakłada ekspozycję materiałów promujących marki BLACK i 4MOVE w mediach klubowych oraz na stadionie podczas meczów LOTTO Ekstraklasy. Umowa będzie obowiązywać do końca 2018 roku.
W ramach współpracy FoodCare będzie także partnerem konkursów w przerwie meczów Górnika zapewniając bardzo atrakcyjne nagrody m.in. piłki i książki od Adama Nawałki i Jerzego Dudka oraz Mike’a Tysona.
-„Piłkarska ekstraklasa daje duże możliwości promocyjne. Cieszymy się, że zaufała nam firma z tak mocną pozycją na rynku jak FoodCare i wierzymy, że obie strony skorzystają na współpracy” – mówi Artur Kapelko, prezes Górnika Łęczna.
Firma FoodCare jest producentem taki marek jak: Black, 4Move, Frugo, Gellwe, Fitella. FoodCare oferuje produkty dla całej rodziny, które kierowane są zarówno do osób młodych i bardzo zajętych, które nie mają czasu na przyrządzanie posiłków, jak również do tradycjonalistów, którzy uwielbiają spędzać czas w kuchni na kreowaniu nowych, słodkich rozwiązań. Twarzami marek produkowanych przez firmę FoodCare są: Mike Tyson, Jerzy Dudek, Adam Nawałka i Maryla Rodowicz.