Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Górnik Łęczna ma swojego dentystę

Ekstraklasowy Górnik Łęczna zyskał sponsora w postaci kliniki dentystycznej Aldent.

Centrum Stomatologii i Implantologii Aldent jest siecią klinik stomatologicznych. Jako nowy sponsor rozpoczyna współpracę z Górnikiem Łęczna. Podpisana w czwartek umowa zakłada ekspozycję materiałów promocyjnych w mediach klubowych oraz na stadionie podczas meczów LOTTO Ekstraklasy. Porozumienie będzie obowiązywać do końca obecnego sezonu Ekstraklasy.

„Zdecydowaliśmy się na sponsoring Górnika Łęczna, ponieważ zależy nam na prozdrowotnych zachowaniach mieszkańców naszego regionu. Bardzo cenimy sobie zdrowy styl życia i jesteśmy zagorzałymi fanami piłki nożnej. Cieszymy się, że możemy współpracować z drużyną, która reprezentuje nasz region w piłkarskiej Ekstraklasie” – mówi dr Grzegorz Paradowski, współwłaściciel Centrum Stomatologii i Implantologii Aldent.

Marketing sportowy na Lubelszczyźnie się rozwija, a Ekstraklasa daje duże możliwości promocyjne. Dziękujemy firmie Aldent za zaufanie i wierzymy, że obie strony skorzystają na współpracy – mówi Artur Kapelko, prezes Górnika Łęczna.

CSI Aldent oferuje kompleksową opiekę stomatologiczną na najwyższym poziomie w sieci klinik wyposażonych w najnowocześniejszy sprzęt medyczny. Specjalizuje się głównie w implantologii, protetyce oraz ortodoncji. Jako lider rynku usług stomatologicznych w regionie przykładamy dużo uwagi do utrzymania zdrowia jamy ustnej mieszkańców Lubelszczyzny.

Źródło: Górnik Łęczna

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›