Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Górnik Łęczna będzie promował województwo lubelskie

W rundzie finałowej rozgrywek LOTTO Ekstraklasy Górnik Łęczna będzie promował województwo lubelskie.

Materiały promujące markę Lubelskie będą obecne m.in. na koszulkach meczowych i autokarze klubowym. Pojawią się także na stadionie w trakcie spotkań rozgrywanych na Arenie Lublin oraz w mediach społecznościowych i na stronie internetowej klubu.

– „Miło powiedzieć, że pan Marszałek dotrzymuje słowa. W lipcu został podpisany wspólny list intencyjny dotyczący obecnego sezonu. Ekstraklasa jest potężnym wyzwaniem dla regionu, dla klubu i dla całego środowiska piłkarskiego na Lubelszczyźnie. Staramy się pracować najlepiej jak umiemy. Piłka nożna uczy pokory. Nie wszystkie mecze wygraliśmy, ale za nami także wiele dobrych i pasjonujących spotkań, jak chociażby to niedawne z Wisłą Kraków, z przepiękną bramką, która została uznana najpiękniejszym trafieniem kolejki. Cieszymy się, że zostaliśmy docenieni”– powiedział prezes Artur Kapelko.

„Jest mi bardzo miło ogłosić, że znacząco rozszerzamy naszą współpracę. Promocja naszego województwa to nie tylko promocja poprzez kampanie, ale również wspieranie sportu i budowanie pozytywnego wizerunku województwa lubelskiego. Udało się podpisać umowę pomiędzy klubem a urzędem. Uważam, że jest to bardzo dobra inwestycja i życzę Górnikowi wszystkiego najlepszego, żeby odnosił liczne sukcesy promując przy tym województwo lubelskie” – dodał Dariusz Donica, dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki UMWL w Lublinie.

„W ramach umowy logotyp znajdzie się m.in. na koszulkach meczowych w dwóch ekspozycjach na rękawie i na plecach oraz na autokarze klubowym. 'Lubelskie. Smakuj życie!’ będzie eksponowane także podczas meczów Górnika na Arenie Lublin oraz w mediach klubowych – powiedziała Joanna Matejak, dyrektor wykonawczy spółki.

– „Cieszymy się, że tutaj jesteśmy i podpisujemy umowę z Urzędem Marszałkowskim. To świadczy o tym, że Górnik Łęczna wykonuje dobrą robotę. Przy wsparciu urzędu i was wszystkich będziemy się starać, żeby nasza praca wyglądała jeszcze lepiej niż do tej pory. Mam nadzieję, że to będzie dodatkowy bodziec do tego, żeby Górnik utrzymał się w Ekstraklasie i kolejny sezon reprezentował w Lubelszczyznę w gronie najlepszych drużyn w kraju”– zakończył członek zarządu Veljko Nikitović.

Umowa jest kontynuacją współpracy pomiędzy Urzędem Marszałkowskim Województwa Lubelskiego a Górnikiem Łęczna. Dokument opiewa na kwotę 850 tys. zł brutto. Już jutro zawodnicy wybiegną na murawę stadionu miejskiego we Wrocławiu w koszulkach z logotypem marki „Lubelskie. Smakuj życie!’

Najnowsze

STS na froncie koszulek Ruchu

STS podpisał kontrakt sponsorski z Ruchem Chorzów, na mocy którego został sponsorem strategicznym 14-krotnego mistrza Polski Logo ...

Całość ›

DB Protection współpracuje z Pogonią

Marka DB Protection dołącza do grona Partnerów Srebrnych idei Biznesowej Dumy Pomorza, czyli biznesowego projektu Pogoni Szczecin DB ...

Całość ›

Enea partnerem projektu „Poznaj Mistrzów – Zostań Mistrzem”

Enea, jako sponsor główny, wspólnie z Miejskim Klubem Lekkoatletycznym Szczecin będzie realizować projekt „Poznaj Mistrzów – ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›