fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Górnik będzie jadł wędliny

Górnik Zabrze mimo spadku pozyskał kolejnego partnera, tym razem jest to producent wędlin Madej Wróbel.

Madej Wróbel to producent wyrobów wędliniarskich, który powstał w 1992 roku w Rudzie Śląskiej. Na mocy współpracy reklama firmy znajdzie się na bandach. Produkty, oferta będzie serwowana kibicom na stadionie. Firma zyskała status partnera biznesoewego klubu,

.Podpisy pod umową złożyli: prezes Górnika Zabrze, Bartosz Sarnowski oraz Jan Wernicki, Wiceprezes Zarządu Madej Wróbel Sp. z o.o.eniony w całej Polsce producent wyrobów wędliniarskich MDEJ WRÓBEL dołączył do grona sponsorów zabrzańskiego Górnika. Założona w 1992 roku w Rudzie Śląskiej firma związała się z 14 – krotnym Mistrzem Polski, dołączając tym samym do grona partnerów biznesowych klubu.

– Jestem niezmiernie zadowolony z faktu podpisania umowy. Firma Madej Wróbel to kolejna ceniona marka, która znalazła się w gronie partnerów biznesowych Górnika Zabrze – powiedział po podpisaniu umowy Bartosz Sarnowski, prezes Górnika.

W podobnym tonie – Piłka nożna niezmiennie wiąże się z dobrą energią, i taką na co dzień wspólnie ze świetną drużyną Górnika Zabrze, chcemy dostarczać naszym Konsumentom – wypowiedział się wiceprezes nowego partnera klubu, Jan Wernicki

Źródło:Górnik Zabrze

Najnowsze

#FortunaGdyPełnaTrybuna w Fortuna 1 Lidze

Fortuna rzuca wyzwanie wszystkim fanom drużyn występujących w pierwszej lidze Za każdego kibica, który między 19 a 28 października ...

Całość ›

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę

Sklep Decathlon dołącza do grona partnerów ONICO Warszawa Nowa umowa z popularnym sklepem sportowym będzie obowiązywać do końca ...

Całość ›

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci

Mobilna aplikacja Widzewa, którą klub oficjalnie zaprezentował podczas poniedziałkowej konferencji prasowej poświęconej ramowemu ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę https://t.co/FI8pOmMvm4

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci.
#sponsoringsport #widzewlodz #aplikacja https://t.co/J5Xg05meEi