Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Gorący okres zmian w piłkarskich działach marketingu

Lato to nie tylko okres zdecydowanych zmian w piłkarskich szatniach i drużynach ale również działach marketingu klubów PKO Ekstraklasy, w szczególności Korony Kielce i Lechii Gdańsk.

Już w czerwcu do sporych zmian zaszło w dziale marketingu Korony Kielce, zmiany dotyczyły trzech osób. Najpierw Korona Kielce odwołała Rzecznika Prasowego, Pawła Jończyka, kolejno z pracy zrezygnował Krzysztof Węglarczyk oraz Mateusz Kępiński, którzy stanowili główny człon działu marketingu. Węglarczyk oraz Kępiński współpracę z klubem zakończyli w lipcu, choć rezygnację złożyli w czerwcu. Na początku miesiąca natomiast dział marketingu klubu wzmocnił dotychczasowy tłumacz Korony – Rafał Kielczyk, który został Rzecznikiem Prasowym.

Istotna zmiana w dziale marketingu zaszła również w Lechii Gdańsk. Dotychczasowo działania marketingowe klubu realizowała głównie agencja zewnętrzna, od kilku dni szefem działu PR w klubie jest Grzegorz Brudnik. Brudnik zajmuje się nadzorem nad działaniami komunikacyjnymi w klubie. Odpowiada bezpośrednio przed zarządem. Podlega mu zespół PR i komunikacji. Brudnik poprzednio był dyrektorem marketingu i komunikacji w Rakowie Częstochowa.

Najnowsze

STS na froncie koszulek Ruchu

STS podpisał kontrakt sponsorski z Ruchem Chorzów, na mocy którego został sponsorem strategicznym 14-krotnego mistrza Polski Logo ...

Całość ›

DB Protection współpracuje z Pogonią

Marka DB Protection dołącza do grona Partnerów Srebrnych idei Biznesowej Dumy Pomorza, czyli biznesowego projektu Pogoni Szczecin DB ...

Całość ›

Enea partnerem projektu „Poznaj Mistrzów – Zostań Mistrzem”

Enea, jako sponsor główny, wspólnie z Miejskim Klubem Lekkoatletycznym Szczecin będzie realizować projekt „Poznaj Mistrzów – ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›