Gorący okres zmian w piłkarskich działach marketingu
Lato to nie tylko okres zdecydowanych zmian w piłkarskich szatniach i drużynach ale również działach marketingu klubów PKO Ekstraklasy, w szczególności Korony Kielce i Lechii Gdańsk.
Już w czerwcu do sporych zmian zaszło w dziale marketingu Korony Kielce, zmiany dotyczyły trzech osób. Najpierw Korona Kielce odwołała Rzecznika Prasowego, Pawła Jończyka, kolejno z pracy zrezygnował Krzysztof Węglarczyk oraz Mateusz Kępiński, którzy stanowili główny człon działu marketingu. Węglarczyk oraz Kępiński współpracę z klubem zakończyli w lipcu, choć rezygnację złożyli w czerwcu. Na początku miesiąca natomiast dział marketingu klubu wzmocnił dotychczasowy tłumacz Korony – Rafał Kielczyk, który został Rzecznikiem Prasowym.
Istotna zmiana w dziale marketingu zaszła również w Lechii Gdańsk. Dotychczasowo działania marketingowe klubu realizowała głównie agencja zewnętrzna, od kilku dni szefem działu PR w klubie jest Grzegorz Brudnik. Brudnik zajmuje się nadzorem nad działaniami komunikacyjnymi w klubie. Odpowiada bezpośrednio przed zarządem. Podlega mu zespół PR i komunikacji. Brudnik poprzednio był dyrektorem marketingu i komunikacji w Rakowie Częstochowa.