Google sponsorem Igrzysk Olimpijskich w Tokio
Japoński oddział Google dołączył do długiej listy firm sponsorujących Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie w Tokio w przyszłym roku.
Google Japan GK będzie oficjalnym partnerem wydarzenia w kategorii „Internetowe usługi informacyjne i nawigacyjne”. Umowa jest pierwszą aktywnością sponsoringową związaną z igrzyskami dla Google, które swoje pierwsze międzynarodowe biuro w Tokio otworzyło w 2001 roku.
– „Z radością witamy Google, firmę, która oficjalnie wspiera różne usługi, w tym wyszukiwanie w Internecie, mapy online i tłumaczenia językowe” – powiedział w oświadczeniu prezydent Tokio 2020 Yoshiro Mori. – „Dzięki ich wsparciu oczekujemy, że Igrzyska w Tokio 2020, które przyciągną ludzi z całego świata, wygenerują jeszcze więcej emocji”.
Umowa z Google oznacza zgromadzenie 64 partnerów krajowych do Tokio 2020, których organizatorzy zgromadzili już rekordowe dochody ze sponsoringu krajowego w wysokości 3,1 miliarda USD .
Krajowy program marketingowy The Games obejmuje 15 najlepszych partnerów, 32 oficjalnych partnerów drugiego szczebla i 17 oficjalnych trzeciego szczebla.