Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Google.org i Legia Warszawa wspólnie #GOTOWIDOPOMOCY

Google.org, charytatywny oddział Google,wsparł akcję pomocową #GOTOWIDOPOMOCY, zorganizowaną przez Legię Warszawa.

Przekazane środki przeznaczone są na finansowanie i dostarczanie posiłków dla seniorów w czasie epidemii koronawirusa. Akcja Legii to największa tego typu inicjatywa w Polsce. Wolontariusze codziennie docierają do ok. tysiąca seniorów w całej Warszawie, a liczba beneficjentów z dnia na dzień rośnie. W projekt #GOTOWIDOPOMOCY zaangażowało się już kilkadziesiąt firm i osób publicznych.

● 10 000 dotychczas sfinansowanych i dostarczonych posiłków
● 1 000 seniorów dziennie otrzymuje posiłki
● Akcję wsparło kilkadziesiąt polskich i międzynarodowych firm oraz osób publicznych

Akcja pomocowa #GOTOWIDOPOMOCY to obecnie największa platforma pomocy bezpośredniej dla seniorów w Polsce. Legia, dzięki wsparciu T-Mobile Polska, uruchomiła bezpłatny numer pomocowy, na który można dzwonić i zgłaszać potrzeby związane z otrzymaniem posiłków, zrobieniem zakupów lub uzyskać pomocy natury psychologicznej.

„Sfinansowaliśmy i dostarczyliśmy już 10 tys.posiłków dla seniorów i nie zwalniamy tempa. Dzięki wsparciu takich partnerów jak Google.org oraz rosnącej liczbie wolontariuszy, możemy cały czas rozwijać zakres pomocy. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy dołączyli do #GOTOWIDOPOMOCY i sprawili, że jest to obecnie największa tego typu akcja pomocy bezpośredniej w Polsce” – mówi Dariusz Mioduski, prezes i właściciel Legii.

„Nasz oddział charytatywny Google.org wspiera organizacje i instytucje, które bezpośrednio niosą pomoc w swoich lokalnych społecznościach. Jedną z takich inicjatyw jest właśnie #GOTOWIDOPOMOCY i cieszymy się, że jako Google możemy wesprzeć akcję, która w tej wyjątkowej sytuacji pomaga najbardziej potrzebującym warszawiankom i warszawiakom” – mówi Marta Kokoszka z Google Polska.

Codziennie do akcji dołączają nie tylko nowe firmy, ale także osoby publiczne, które przekazują różne fanty na aukcje charytatywne i angażują się w wolontariat. Są wśród nich między innymi: Joanna Przetakiewicz, Rafał Maserak, Antek Królikowski,Anna Mucha, Adam Zdrójkowski, Michał „Mata” Matczak, Piotr Kędzierski, Marcin Mroczek, Damian Kordas, Karol Kłos i wiele innych.

– „Epidemia koronowirusa sprawiła, że w połowie marca straciliśmy możliwość funkcjonowania jako klub piłkarski. Postanowiliśmy wtedy, że musimy zaangażować się w pomoc najbardziej potrzebującym, a w tej sytuacji, są nimi seniorzy. Dlatego zamieniliśmy klub w organizację charytatywną i stworzyliśmy inicjatywę #GOTOWIDOPOMOCY. Zbudowaliśmy platformę, która nie tylko pomaga seniorom w tej trudnej sytuacji, ale zostanie z nami i będzie się dalej rozwijać, nawet gdy jako klub wrócimy do normalnej działalności sportowej” – dodaje Dariusz Mioduski.

Partneramii darczyńcami akcji #GOTOWIDOPOMOCY zostali już Związek Harcerzy Rzeczypospolitej, Innogy Go, Group One, Super Drob, Stroer, TM Flota, Belvedere, Bracia Wiśniewscy, PGE Narodowy, Inter Europol, Emitel, Gastro Magic Wypożyczalnia, N31 by Robert Sowa, Cashback, Bukat, Hotel Bryza, Fundacja Społeczności Liceum Batorego,Grail Point, Makarony Polskie, Galicjanka, Performance Labs, Adamed, Lavazza, Królewskie, Akademia Leona Koźmińskiego, Pepsi, Piekarnia Dąbrowscy, GoodLooking Studio, Sirens, Unilever, Upfield, Tatoo Gallery Azazel i Google.org.

Patronatnad projektem objęli Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy i WojewodaMazowiecki.

Dodatkowo, uruchomiona zostałspecjalna zbiórka pieniędzy, z której cały dochód zostanie przekazany nawsparcie akcji #GOTOWIDOPOMOCY: https://zrzutka.pl/gotowidopomocy

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›