Gomez gra dalej z Kolejorzem
Multibrandowe salony stacjonarne oferujące najnowsze kolekcje marek premium i luksusowych oraz internetowy dom mody Gomez pozostają partnerem Lecha Poznań. Nowa umowa obowiązywać będzie przez kolejne dwa lata.
– „Cieszymy, się, że możemy wspierać lokalny zespół, który – tak jak naszą firmę – charakteryzuje praca u podstaw, a także rozwój i duże europejskie ambicje, do których podchodzimy ze znaną w Wielkopolsce pasją, odwagą i wytrwałością” – mówi Bartosz Ćmielewski, przedstawiciel marki Gomez.
– „Współpraca Kolejorza z Gomez trwa już siedem lat i można śmiało powiedzieć, że jesteśmy partnerami na dobre i na złe. Dlatego bardzo cieszymy się, że nasza działalność będzie dalej kontynuowana. W czasie trwania umowy zorganizowaliśmy razem m.in. konkursy dla kibiców, sesje zdjęciowe lechitów czy wspólne spoty reklamowe. Warto również zaznaczyć, że klienci Gomez są kibicami Lecha i bardzo często wspólnie kibicujemy Kolejorzowi przy Bułgarskiej, co bardzo nas cieszy” – wylicza Jan Wojciak, dyrektor działu sprzedaży B2B.
– „Dzięki współpracy markę Gomez można było oglądać podczas najważniejszych rozgrywek ostatnich sezonów m.in.: na stadionowych nośnikach reklamowych czy w Strefach Premium. Będąc Sponsorem Premium z dumą prezentowaliśmy nasze logo na spodenkach pierwszej drużyny Kolejorza” – dodaje Bartosz Ćmielewski, przedstawiciel marki Gomez.
Partner odzieżowy poza ekspozycją swojego logo na obiekcie przy ulicy Bułgarskiej, ubiera również szkoleniowców Lecha w elegancką odzież i obuwie z najnowszych kolekcji znanych i cenionych marek premium i luksusowych.
– „Przedłużenie umowy to dla nas naturalna kontynuacja owocnej współpracy. Cieszymy, się, że możemy wspierać lokalny zespół, który – tak jak naszą firmę – charakteryzuje praca u podstaw, a także rozwój i duże europejskie ambicje, do których podchodzimy ze znaną w Wielkopolsce pasją, odwagą i wytrwałością. Niezmienianie cieszymy się, że możemy wspierać poznański zespół w tak ważnych i wzniosłych dla niego momentach. Trzymamy kciuki za kolejne zwycięstwa w Lidze Europy i nie tylko.” – kończy Bartosz Ćmielewski, przedstawiciel marki Gomez.