Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Gollob ambasadorem Selenki

Fot. zuzelwobiektywie.pl

Wraz z rozpoczęciem nowego sezonu Tomasz Gollob zostanie Ambasadorem marki wody mineralnej Selenka Wieniec-Zdrój, co zostało ogłoszone podczas specjalnej konferencji prasowej.

22 lutego o godzinie 14.00 w Wieńcu-Zdroju odbyła się konferencja prasowa z udziałem jednego z najbardziej utytułowanych żużlowców Tomasza Golloba i Krzysztofa Grządziela, właściciela Uzdrowiska Wieniec-Zdrój oraz Łukasza Chojnackiego, podczas której została podpisana umowa o współpracy.

  • Wcześniej czasami piłem tę wodę, natomiast dopiero teraz będę mógł ją docenić i docenić to, co jest za tą nazwą, czyli pomoc dla mnie. To rzecz dla mnie teraz bardzo potrzebna i na której mogę budować moje życie pozasportowe. […] Selen jest pierwiastkiem życia i wiele rzeczy znajduje się w tej wodzie. […] Ja wierzę, że Selenka nie tylko mnie pomoże, ale pomoże też Polakom, którzy będą tę wodę spożywać – powiedział Tomasz Gollob. Obecnie pełni on także funkcję dyrektora sportowego Polonii Bydgoszcz.

Selenkę z etykietą z wizerunkiem Tomasza Golloba będzie można znaleźć w sklepach już w drugiej połowie marca.

Najnowsze

Współpraca Akademii Sportu z Michelin Polska przedłużona

Olsztyńska fabryka Michelin Polska skorzystała z opcji przedłużenia złotego pakietu sponsorskiego, zwiększając tym samym wsparcie ...

Całość ›

Hokejowa Cracovia w nowych strojach

Comarch Cracovia podpisała umowę partnerską z kanadyjską marką CCM, jednym z najbardziej uznanych producentów sprzętu hokejowego na ...

Całość ›

Kramel na koszulkach ŁKS-u

Firma Kramel została sponsorem strategicznym ŁKS Łódź, tym samym zwiększając swoje zaangażowanie w Łódzki Klub Sportowy Logotyp ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›