Go Sport zorganizował teleturniej
Go Sport jeszcze przed sylwestrową zabawą przeprowadził na swoim profilu Facebook teleturniej.
Wzorowany na słynnym „Kole Fortuny” teleturniej miał zachęcić sympatyków profilu do zwiększenia aktywności. Zainteresowane osoby zgadywały hasła przygotowane przez markę, cała zabawa trwała trzy godziny. Jak poinformował Go Sport fani marki pozostawili pod postem z transmisją 1926 komentarzy, które przełożyły się na spory zasięg organiczny. Współczynnik zaangażowania wzrósł o ponad 1000% bez wydania złotówki na promocję.
Całą relację zobaczyło około 5 tys. osób, zaś liczba odbiorców wynosiła 34 791. O odkryciu kolejnych liter tworzących hasło decydowały reakcje i komentarze, w których pojawiały się proponowane litery. Ostatecznie podczas relacji pojawiło się 7707 reakcji, komentarzy i udostępnień.
Akcję przygotowała agencja social media Lyrebird. Transmisja dostępna jest na profilu Go Sport Polska na Facebooku.
Źródło: marketing-news.pl