Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Gmoch w kampanii LG – „Telewizor powołany na mundial”

LG rusza z kampanią „Telewizor powołany na mundial”, której twarzą został Jacek Gmoch – ikona piłki nożnej w Polsce i na świecie.

Marka LG rozpoczyna kampanię reklamową nowej linii telewizorów LG OLED TV z technologią ThinQ opartą na sztucznej inteligencji, która ułatwia sterowanie i komunikację z telewizorem.

Kampania LG pod hasłem: „Telewizor powołany na mundial” rozpoczyna się 28 maja i potrwa do końca mistrzostw. Do współpracy przy projekcie zainicjowanym z okazji mundialu LG zaprosiło jedną z największych osobowości piłkarskich – Jacka Gmocha. W serii filmów wybitny selekcjoner prezentuje w charakterystycznym dla siebie stylu, jak sztuczna inteligencja w telewizorach LG ułatwia i nadaje nowy wymiar oglądaniu rozgrywek piłkarskich.

  • „Nawiązaliśmy współpracę z Jackiem Gmochem podziwiając jego dokonania jako wybitnego trenera, twórcy „banku informacji” oraz prekursora metod analitycznych w piłce nożnej, co przyczyniło się do sukcesów jego drużyn. Analityczna osobowość trenera jest szczególnie ważna dla LG, które wiąże się z ikonami reprezentującymi wartości marki. W tym przypadku Jacek Gmoch doskonale wpisuje się w koncept komunikacji telewizorów OLED bazujących na platformie analitycznej ThinQ AI. – mówił Marcin Kubiszak, Marketing Manager Działu Home Entertainment w LG Electronics Polska.

Koncept kreatywny: Stadionowe wrażenia na salonach

W materiałach komunikacyjnych trener Gmoch podkreśla, że „On już się na stadiony nachodził, a z LG może oglądać wygodniej”. Kolejne odsłony kampanii prezentują benefity technologii LG ze sztuczną inteligencją, która pozwala głosowo sterować telewizorem, sprawdzać wyniki rozgrywek, oglądać powtórki najefektowniejszych bramek na Youtube, czy łatwo przełączać się na konsolę np. w przerwie meczu.

Kampania podkreśla wyróżniki telewizorów LG ważne z punktu widzenia oglądania piłki nożnej, takie jak szerokie kąty widzenia doskonałe do oglądania z większą grupą przyjaciół czy tryb sportowy z intensywniejszymi efektami na boisku.

W ramach zintegrowanej kampanii marketingowej LG OLED TV, będzie prowadzona kampania on-line, social media, PR oraz komunikacja w punktach sprzedaży. Kampania digitalowa opierać się będzie o wideo przygotowane na podstawie spotów z udziałem Jacka Gmocha oraz formaty display.

Piłkarskie akcje promocyjne LG

W ramach całościowej kampanii marketingowej “Telewizor powołany na mundial” LG przygotowało także dwie promocje sprzedaży. Każdy kibic, który w okresie od 21 maja 2018 roku do 15 lipca 2018 roku kupi telewizor 65” z linii LG OLED TV ThinQ AI, otrzyma w zestawie konsolę Xbox One S. Kupując telewizor 55” LG OLED TV ThinkQ AI klienci otrzymają konsolę w zestawie za 50% jej ceny. Dodatkowo, do każdego telewizora UHD oraz OLED z linii 2017 oraz 2018, powyżej 49”, dodawany jest 50% rabat na wybrany produkt z linii piłkarskiej New Balance*.

Za koncept kreatywny oraz przygotowanie materiałów do kampanii wraz z produkcją wideo z udziałem trenera Jacka Gmocha, odpowiada agencja The Digitals. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja METs, a działania PR – Agencja Monday.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›