GKS Tychy stworzył własną linię batonów
Sekcja hokeja GKS Tychy stworzył własną linię batonów. Utworzono trzy smaki batonów, każdy z nich ma nowego ambasadora.
– „Hasłem przewodnim tego sezonu jest #TyskaWataha. Naszym celem było stworzenie jednolitej identyfikacji wizualnej, dlatego symbol wilka widnieje m.in na koszulach meczowych, w grafikach na social mediach czy na akcesoriach, które można kupić w sklepie klubowym. Chcieliśmy przygotować jednak coś specjalnego dla naszych kibiców. Z racji tego, że na spotkania przychodzi wiele dzieci, to zdrowe batony najbardziej powinny trafić w ich gust. Smaczne, ale co bardzo ważne zdrowe przekąski dodadzą naszym najmłodszym kibicom energii do kibicowania. Dorośli również powinni mieć go pod ręka chociażby w pracy, bo baton zawiera sporą ilość zdrowych tłuszczy czy węglowodanów” – mówi Krzysztof Trzosek, rzecznik prasowy GKS-u Tychy.
Na razie klub stworzył trzy rodzaje batonów. Kibice będą mogli kupić smak miodowy, kawowy i bananowy. Warto zwrócić uwagę na szatę graficzną która nawiązuje do klubowych barw oraz wizerunek hokeistów, bo każdy przysmak ma swojego własnego ambasadora.
– „Batony są bardzo zdrowe i dokładnie sprawdzone oraz przetestowane. Są w stu procentach naturalne, ręcznie przygotowywane, wolne od cukrów i w pełni zrobione na miodzie. Ponadto nasza firma jest oficjalnym partnerem żywieniowym najlepszego polskiego golfisty, Adriana Meronka, a w przeszłości współpracowaliśmy przy dostarczaniu batonów dla piłkarzy Bayernu Monachium” – dodaje Mirosław Kozielski, B+ORSEL.
Pierwsza partia batonów trafi do najmłodszych kibiców, którzy regularnie przychodzą na spotkania w akcji ” Z Klasą na Zimowym”. Pozostałe będą do kupienia w punktach gastronomicznych na Stadionie Zimowym. Cena za każdego z nich, to koszt 5.50 zł.