Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

GKS Tychy – potrójnie silny

#PotrójnieSilni – takie hasło przewodnie będzie towarzyszyć zawodnikom GKS-u Tychy w aktualnym sezonie.

Wychodząc do kibiców z takim przekazem, klub stawia na wielosekcyjność i jedność, która w trójkolorowej historii była widoczna już w 1973 roku. Wówczas GKS Tychy liczył aż siedem sekcji sportowych – piłkarską, hokejową, zapaśniczą, lekkoatletyczną, bokserską, pływacką oraz siatkarską.

GKS Tychy to mocna i uznana marka, która może pochwalić się trzema sekcjami w górnych klasach rozgrywkowych – hokeja w Polskiej Hokej Lidze, piłki nożnej w Fortuna 1 Liga i koszykówki w 1 lidze mężczyzn. Wszystkie zespoły mają ambicje, żeby walczyć o najwyższe cele.

– „Nie wszyscy w nas wierzyli, były momenty kryzysowe, ale nigdy się nie poddaliśmy. Zawsze wierzyliśmy, że w końcu przyjdzie moment przełamania. Przyszedł. Nadchodzi kolejna próba, zrobimy wszystko, aby jej sprostać. Wiemy, że możemy być jeszcze lepsi. Dla siebie, dla naszych zespołów, dla kibiców, dla mocnego GKS Tychy. Nasza siła polega na tym, że mamy wspólny cel. Być najlepszym. Czas by go zrealizować” – mówią jednym głosem wszyscy zawodnicy trzech sekcji.

Jednym z elementów promocji hasła jest spot promocyjny, w którym wystąpili Daniel Tanżyna, Michał Kotlorz oraz Michał Jankowski. Wcześniej były to także kupony rabatowe na wejściówki hokejowe oraz koszykarskie dołączane przy zakupie karnetów piłkarskich oraz jednolita identyfikacja graficzna dla wszystkich drużyn w nadchodzącym sezonie.

Najnowsze

STS na froncie koszulek Ruchu

STS podpisał kontrakt sponsorski z Ruchem Chorzów, na mocy którego został sponsorem strategicznym 14-krotnego mistrza Polski Logo ...

Całość ›

DB Protection współpracuje z Pogonią

Marka DB Protection dołącza do grona Partnerów Srebrnych idei Biznesowej Dumy Pomorza, czyli biznesowego projektu Pogoni Szczecin DB ...

Całość ›

Enea partnerem projektu „Poznaj Mistrzów – Zostań Mistrzem”

Enea, jako sponsor główny, wspólnie z Miejskim Klubem Lekkoatletycznym Szczecin będzie realizować projekt „Poznaj Mistrzów – ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›