fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

GKS Tychy – potrójnie silny

#PotrójnieSilni – takie hasło przewodnie będzie towarzyszyć zawodnikom GKS-u Tychy w aktualnym sezonie.

Wychodząc do kibiców z takim przekazem, klub stawia na wielosekcyjność i jedność, która w trójkolorowej historii była widoczna już w 1973 roku. Wówczas GKS Tychy liczył aż siedem sekcji sportowych – piłkarską, hokejową, zapaśniczą, lekkoatletyczną, bokserską, pływacką oraz siatkarską.

GKS Tychy to mocna i uznana marka, która może pochwalić się trzema sekcjami w górnych klasach rozgrywkowych – hokeja w Polskiej Hokej Lidze, piłki nożnej w Fortuna 1 Liga i koszykówki w 1 lidze mężczyzn. Wszystkie zespoły mają ambicje, żeby walczyć o najwyższe cele.

– “Nie wszyscy w nas wierzyli, były momenty kryzysowe, ale nigdy się nie poddaliśmy. Zawsze wierzyliśmy, że w końcu przyjdzie moment przełamania. Przyszedł. Nadchodzi kolejna próba, zrobimy wszystko, aby jej sprostać. Wiemy, że możemy być jeszcze lepsi. Dla siebie, dla naszych zespołów, dla kibiców, dla mocnego GKS Tychy. Nasza siła polega na tym, że mamy wspólny cel. Być najlepszym. Czas by go zrealizować” – mówią jednym głosem wszyscy zawodnicy trzech sekcji.

Jednym z elementów promocji hasła jest spot promocyjny, w którym wystąpili Daniel Tanżyna, Michał Kotlorz oraz Michał Jankowski. Wcześniej były to także kupony rabatowe na wejściówki hokejowe oraz koszykarskie dołączane przy zakupie karnetów piłkarskich oraz jednolita identyfikacja graficzna dla wszystkich drużyn w nadchodzącym sezonie.

Najnowsze

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę

Sklep Decathlon dołącza do grona partnerów ONICO Warszawa Nowa umowa z popularnym sklepem sportowym będzie obowiązywać do końca ...

Całość ›

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci

Mobilna aplikacja Widzewa, którą klub oficjalnie zaprezentował podczas poniedziałkowej konferencji prasowej poświęconej ramowemu ...

Całość ›

Suzuki Arena już w listopadzie

Suzuki mimo nabycia praw do stadionu w Kielcach jeszcze nie komunikuje tego faktu, co jednak zmieni się już w listopadzie  Jak ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę https://t.co/FI8pOmMvm4

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci.
#sponsoringsport #widzewlodz #aplikacja https://t.co/J5Xg05meEi