fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

GKS ma nowy system biletowy

GKS Katowice uruchomił sprzedaż karnetów i biletów na rundę jesienną Nice 1 ligi. Sprzedaż odbywa się m.in. poprzez zupełnie nowy system biletowy wielosekcyjnej GieKSy.

  • “Nowy system, dostępny na stronie bilety.gkskatowice.eu, wprowadza szereg udogodnień dla kibiców. Najważniejsze z nich to jego przejrzystość, gwarantująca intuicyjną obsługę oraz stworzenie możliwości zakupu w jednym miejscu biletów lub karnetów na wszystkie sekcje GieKSy. – Dotychczasowe Karty Kibica zachowują ważność. Od teraz umożliwią jednak wejście na spotkania wszystkich sekcji, co będzie stanowiło duże ułatwienie. Ujednolicenie systemu sprawi, że Klub np. będzie mógł wprowadzić promocje polegające na tworzeniu pakietów na kilka meczów różnych sekcji” – podkreśla Martyna Szewczyk, kierowniczka Działu Ticketingu GKS-u.

W nowym systemie już teraz można zakupić karnety na jesienne mecze piłkarzy GieKSy oraz bilety na mecz z Podbeskidziem Bielsko-Biała, którym GKS zainauguruje rundę. Jesienią katowiczanie rozegrają aż 11 spotkań przy Bukowej. Ceny karnetów indywidualnych wynoszą: 90 zł („Blaszok”) i 135 zł (Trybuna Główna). W sprzedaży oferujemy też oczywiście karnety ulgowe (45 zł) oraz rodzinne (180 zł). Co ważne, od nowego sezonu ulgi przysługują nie tylko seniorom powyżej 65 lat i dzieciom, ale także studentom oraz osobom uczącym się do 26 lat. Wszystkie szczegółowe informacje można znaleźć na oficjalnej stronie Klubu.

 

Najnowsze

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza

W sezonie 2018/2019 PGNiG Superliga zagra w zmienionej formule Dwie tabele w rundzie zasadniczej zamieni jedna zbiorcza Następnie ...

Całość ›

Ekstraklasa z nowym kontraktem z LOTTO i PKO Bankiem Polskim

Ekstraklasa rozpoczyna trzyletnią współpracę z dwoma markami należącymi do największych firm w Polsce: Totalizatora Sportowego i PKO ...

Całość ›

Dwa miliony widzów obejrzało mecz Legia – Cork w TVP

Wtorkowy, zwycięski mecz rewanżowy I rundy eliminacji Ligi Mistrzów UEFA pomiędzy Legią Warszawa a Cork City FC, okazał się hitem ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza.
#sponsoringsport #pilkareczna #pgnigsuperliga https://t.co/SxLEG5zuD5

Ekstraklasa przedłuża umowę z Totalizatorem Sportowym i podpisuje kontrakt z PKO.
#sponsoringsport #lotto #pko https://t.co/XJAJPCbAZB