Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

GKS Katowice z Fortuną

Pierwszoligowy GKS Katowice pozyskał solidnego partnera w postaci polskiego bukmachera Fortuna.

Fortuna to jeden z legalnych, polskich bukmacherów. Firma bardzo mocno angażuje się w promocję za pomocą sportu, jest sponsorem jest m.in. Legii Warszawa. Umowa została podpisana w dniu dzisiejszym, uczestniczył w niej: Wiceprezes Zarządu Fortuna Marzena Kiszło, Marketing Manager Bartłomiej Płoskonka, a także Prezes Stowarzyszania Kibiców GKS-u Katowice Piotr Koszecki. Z ramienia klubu występował Wiceprezes Marcin Janicki.

– GKS Katowice jest znanym klubem w całej Polsce, cieszy się dużą renomą. Ma wiernych kibiców, dlatego zdecydowaliśmy się podpisać tę umowę. Wprowadzimy niestandardowe elementy promocji, które jeszcze nie były widziane. Na pewno katowiccy fani z tego skorzystają – wyjaśnia Bartłomiej Płoskonka.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z podpisania tej umowy. Fortuna to marka rozpoznawalna nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie. Nie wyobrażamy sobie rozpoczęcia tej współpracy bez uwzględnienia w niej kibiców. Pozostaje tylko cieszyć się, że udało się nawiązać współpracę – zapowiada Janicki.

 

Źródło: GKS Katowice

Najnowsze

Publicystyka

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe, określając jak są one ważne Wielkimi krokami zbliża się finał Ligi Mistrzów ...

Całość ›

Omo promuje swoje produkty znikającym logotypem

Marka Omo należąca do grupy Unilever wyeksponowała pojawiający się logotyp na koszulkach brazylijskich piłkarzy Omo to jedna z marek ...

Całość ›

STS będzie wspierać Izu Ugonoha

STS podpisał umowę sponsorską z Izu Ugonoh – jednym z najlepszych pięściarzy w kraju Zawodnik w trakcie Narodowej Gali Boksu ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe.
#sponsoringsport #mastercard #pilkanozna https://t.co/e1i3mzg67k

Omo zaprezentowało pojawiający się logotyp.
#sponsoringsport #omo #pilkanozna https://t.co/sSbsLmpysD