fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

GKS Katowice z Fortuną

Pierwszoligowy GKS Katowice pozyskał solidnego partnera w postaci polskiego bukmachera Fortuna.

Fortuna to jeden z legalnych, polskich bukmacherów. Firma bardzo mocno angażuje się w promocję za pomocą sportu, jest sponsorem jest m.in. Legii Warszawa. Umowa została podpisana w dniu dzisiejszym, uczestniczył w niej: Wiceprezes Zarządu Fortuna Marzena Kiszło, Marketing Manager Bartłomiej Płoskonka, a także Prezes Stowarzyszania Kibiców GKS-u Katowice Piotr Koszecki. Z ramienia klubu występował Wiceprezes Marcin Janicki.

– GKS Katowice jest znanym klubem w całej Polsce, cieszy się dużą renomą. Ma wiernych kibiców, dlatego zdecydowaliśmy się podpisać tę umowę. Wprowadzimy niestandardowe elementy promocji, które jeszcze nie były widziane. Na pewno katowiccy fani z tego skorzystają – wyjaśnia Bartłomiej Płoskonka.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z podpisania tej umowy. Fortuna to marka rozpoznawalna nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie. Nie wyobrażamy sobie rozpoczęcia tej współpracy bez uwzględnienia w niej kibiców. Pozostaje tylko cieszyć się, że udało się nawiązać współpracę – zapowiada Janicki.

 

Źródło: GKS Katowice

Najnowsze

STS z Asseco Resovią Rzeszów przez kolejne dwa lata

Polski bukmacher, marka STS przedłużyła umowę z Asseco Resovią Rzeszów, współpraca potrwa minimum dwa lata STS – największy ...

Całość ›
Raporty

Legia na czele od początku sezonu

Na przestrzeni lipca, kolejny miesiąc z rzędu, to Legia była najbardziej medialnym klubem Ekstraklasy – wynika z analizy ...

Całość ›

Eurolocum.pl nowym sponsorem klubu

Oficjalnym sponsorem PGE VIVE Kielce została firma Eurolocumpl zajmująca się doradztwem w obrocie nieruchomościami Logotyp firmy w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

STS z Asseco Resovią Rzeszów przez kolejne dwa lata.
#sponsoringsport #assecoresoviarzeszow #siatkowka https://t.co/3ZWJ6dWxp3

Legia na czele medialności już od początku.
#sponsoringsport #legiawarszawa #medialnosc https://t.co/pFlruFVJyf