Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

GKS Katowice z Fortuną

Pierwszoligowy GKS Katowice pozyskał solidnego partnera w postaci polskiego bukmachera Fortuna.

Fortuna to jeden z legalnych, polskich bukmacherów. Firma bardzo mocno angażuje się w promocję za pomocą sportu, jest sponsorem jest m.in. Legii Warszawa. Umowa została podpisana w dniu dzisiejszym, uczestniczył w niej: Wiceprezes Zarządu Fortuna Marzena Kiszło, Marketing Manager Bartłomiej Płoskonka, a także Prezes Stowarzyszania Kibiców GKS-u Katowice Piotr Koszecki. Z ramienia klubu występował Wiceprezes Marcin Janicki.

– GKS Katowice jest znanym klubem w całej Polsce, cieszy się dużą renomą. Ma wiernych kibiców, dlatego zdecydowaliśmy się podpisać tę umowę. Wprowadzimy niestandardowe elementy promocji, które jeszcze nie były widziane. Na pewno katowiccy fani z tego skorzystają – wyjaśnia Bartłomiej Płoskonka.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z podpisania tej umowy. Fortuna to marka rozpoznawalna nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie. Nie wyobrażamy sobie rozpoczęcia tej współpracy bez uwzględnienia w niej kibiców. Pozostaje tylko cieszyć się, że udało się nawiązać współpracę – zapowiada Janicki.

 

Źródło: GKS Katowice

Najnowsze

Ekstraklasa z kontraktami na 0,5 mld zł za transmisje telewizyjne w Polsce

Ekstraklasa SA podpisała umowy ze stacjami Canal+ i TVP w zakresie krajowych transmisji telewizyjnych rozgrywek w sezonach 2019/2020 oraz ...

Całość ›

PSŻ stworzył program rabatowy dla karnetowiczów

PSŻ Poznań stworzył dedykowany program rabatowy, w ramach którego kibice zyskają różnego rodzaju zniżki, przedsiębiorcy ...

Całość ›

Tomasz Szozda rzecznikiem prasowym Śląska

Nowym rzecznikiem prasowym Śląska Wrocław został Tomasz Szozda Zastąpił na stanowisku Kacpra Cecotę Tomasz Szozda jest absolwentem ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

To o czym mówiono od dawna stało się faktem. W kolejnym sezonie mecze Ekstraklasy pokaże Canal+ i TVP.
#sponsoringsport #tvp #canal+ https://t.co/un4eJe16f0

PSŻ stworzył program rabatowy dla karnetowiczów.
#sponsoringsport #zuzel #pszpoznan https://t.co/wJA2IZHOOM