GKM Grudziądz szuka sponsorów w Black Friday
GKM Grudziądz wyszedł z ciekawą inicjatywą i z okazji Black Friday zaproponował potencjalnym sponsorom tańsze pakiety reklamowe.
Klub zachęca wszystkie firmy zainteresowane sponsoringiem sportu żużlowego w Grudziądzu do rozpoczęcia lub finalizacji rozmów w trakcie Black Friday, który potrwa w ich przypadku do końca listopada. Zarówno rozpoczynając, jak i finalizując rozmowy w okresie 23 XI – 30 XI firmy mogą liczyć na otrzymanie aż 20% zniżki na każdy pakiet reklamowy.
W ten sposób cała akcję promuje GKM –„Już dziś Twoja firma może stać się częścią naszej drużyny! Pamiętaj, że inwestycja w żużel może pomóc Twojej firmie nie tylko wzmocnić rozpoznawalność, ale także przełożyć się na wyniki finansowe. Inwestycja w sponsoring sportowy ma zdecydowanie większą skuteczność od tradycyjnej formy reklamy. Według naszych badań fakt sponsorowania sportu przez daną firmę skłoniłby aż 46,3% kibiców do zakupu jej produktu. Według raportu przeprowadzanego przez Pentagon Research wartość wszystkich ekspozycji reklamowych w ubiegłym sezonie wynosiła ponad 27 mln zł! Największą wartość ekspozycji stanowiła dla naszych firm ekspozycja w internecie oraz w telewizji.”