Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Gigantyczny kontrakt w Los Angeles

Los Angeles Football Club sprzedał prawa do nowo powstającego stadionu Bankowi Kalifornijskiemu.

Los Angeles Football Club powstał w 2014 roku. Mimo, że zespól nie ma w swoim składzie jeszcze żadnego zawodnika ani stadionu a starty w lidze planuje w 2018 roku już teraz przyciąga ogromna uwagę. Współudziałowcami w klubie są m.in. Magic Johnson, Nomar i Mia Hamm-Garciaparra, Chad Hurley, Tony Robbins i Will Ferrell.

W tym tygodniu doszło do symbolicznego rozpoczęcia budowy nowego obiektu klubowego a także podpisania gigantycznej umowy sponsoringowej z Bankiem Kalifornijskim. Na mocy umowy nowy 22-tysięczny stadion nazywać się będzie Stadionem Banku Kalifornijskiego. Będzie to jednak nie tylko miejsce rozgrywania spotkań piłkarskich a również organizowania wydarzeń społecznych, kulturalnych. Cała umowa obowiązywać ma przez okres 15 lat a jej wartość to około 100 mln euro.

Źródło: Los Angeles Football Club

 

Najnowsze

Arka dalej z Batorym

W gronie Sponsorów ekstraklasowej Arki Gdynia w rundzie wiosennej pozostanie Centrum Handlowe Batory z Gdyni Centrum Handlowe Batory to ...

Całość ›

Fortuna sponsorem FIS Pucharu Świata w Zakopanem

Fortuna zwiększa swoje zaangażowanie sponsoringowe w skoki narciarskie Bukmacher, który od listopada 2018 roku jest oficjalnym sponsorem ...

Całość ›

Röben Polska wspiera WTS Sparta Wrocław

Firma Röben, jeden z czołowych producentów ceramiki budowlanej, została Sponsorem Głównym WTS Sparty Wrocław na sezon 2019 – ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#4) Application request limit reached
Type: OAuthException
Code: 4
Please refer to our Error Message Reference.

Arka dalej z Batorym.
#sponsoringsport #arkagdynia #batory https://t.co/gwrU62Mf0w

Fortuna sponsorem FIS Pucharu Świata w Zakopanem.
#sponsoringsport #fortuna #sokinarciarskie https://t.co/RxgwB0n2lg