Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

GieKSa przedłużyła umowę

GKS Katowice przedłużył umowę z członkiem klubu biznesu, firmą Metaltrade.

Firma Metaltrade została założona w 2001 roku  w Polsce, jako spółka córka firmy KOVINTRADE, największej słoweńskiej firmy handlowej w zakresie metalurgii żelaza. Cała spółka świadczy usługi na rynkach : austriackim, czeskim, białoruskim, bułgarskim, rosyjskim, niemieckim, słowackim, rumuńskim, serbskim, węgierskim i ukraińskim. Metaltrade jest Złotym Partnerem Klubu Biznesem, umowa przedłużona została do końca roku.

 

– GKS to uznana marka w Polsce, z rzeszą kibiców oraz aspiracjami, by osiągnąć sukces. To także dobre miejsce, by się reklamować. Skupiony wokół GieKSy Klub Biznesu działa bardzo prężnie i daje szansę na nawiązanie nowych kontaktów biznesowych – podkreśla Jarosław Mazur, wiceprezes firmy.

Źródło: GKS Katowice

Najnowsze

Publicystyka

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe, określając jak są one ważne Wielkimi krokami zbliża się finał Ligi Mistrzów ...

Całość ›

Omo promuje swoje produkty znikającym logotypem

Marka Omo należąca do grupy Unilever wyeksponowała pojawiający się logotyp na koszulkach brazylijskich piłkarzy Omo to jedna z marek ...

Całość ›

STS będzie wspierać Izu Ugonoha

STS podpisał umowę sponsorską z Izu Ugonoh – jednym z najlepszych pięściarzy w kraju Zawodnik w trakcie Narodowej Gali Boksu ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Omo zaprezentowało pojawiający się logotyp.
#sponsoringsport #omo #pilkanozna https://t.co/sSbsLmpysD

Izu Ugonoh wystąpi podczas Narodowej Gali Boksu z logotypem STS.
#sponsoringsport #sts #izuogonoh https://t.co/EWNi2encyI