Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

W Gdańsku liczą na kibiców

Lechia Gdańsk w dalszym ciągu promuje sprzedaż karnetów przedstawiając kibicom przywileje.

Klub z Pomorza stara się przyciągnąć na stadion jak największa liczbę kibiców. Promując sprzedaż przedstawia kibicom korzyści związane z zakupem, do których należy m.in. udział w programie lojalnościowym, rabat na zakupy gadżetów, w tym koszulki, możliwość przekazani biletu znajomemu. Oprócz tego proponowane są zakupy rodzinne.

Lechia chcąc wzmocnić przekaz przedstawiła również spot promocyjny.

Źródło: Lechia Gdańsk

Najnowsze

ROW Rybnik zachęca do wspierania dzieci, w zamian za części

Z tej okazji świąt Bożego Narodzenia żużlowy ROW rybnik postanowił prosić kibiców o pomoc i przynoszenie pluszaków, którymi ...

Całość ›

Raport Startup Poland „Nowe technologie w sporcie” z udziałem Totalizatora Sportowego

Think tank Startup Poland we współpracy z Totalizatorem Sportowym oraz Polską Agencją Rozwoju Przemysłu wydali raport o potencjale ...

Całość ›

Rusza nowa edycja Enea Akademia Talentów

Rozpoczęła się IV edycja programu stypendialnego Enea Akademia Talentów Uczniowie oraz organizacje z inicjatywą staną przed szansą ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›