Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

„Gdańskie lwy” zaprezentowały nowe stroje meczowe

W niedzielne popołudnie Trefl Gdańsk zaprezentował się kibicom w Forum Gdańsk, kibice mieli okazję zobaczyć nowe na kolejny sezon.

Trefl Gdańsk fanom zaprezentował się w Forum Gdańsk, bowiem tak jak na koszulkach meczowych żółto-czarnych już od roku widnieje lew, tak samo król zwierząt znajduje się na fasadzie centrum, a ponadto Forum – podobnie jak Trefl w poprzednim sezonie – wspiera ssaki „Wielkiej Piątki” z Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego. Na prezentację przybył tłum kibiców, którzy mogli zarówno poznać nowe twarze „gdańskich lwów”, jak i spotkać dawnych znajomych. Podczas wydarzenia zabrakło tylko Piotra Nowakowskiego, który walczył razem z reprezentacją Polski w finale mistrzostw świata przeciwko Brazylii oraz Michała Kozłowskiego, którego na Śląsk ściągnęły ważne uroczystości rodzinne. W Forum byli obecni natomiast trener Andrea Anastasi i Karol Rędzioch, którzy dopiero co wrócili do Gdańska z siatkarskiego mundialu. Prezentacja była świetną okazją do rozmów z zawodnikami i sztabem szkoleniowym, zebrania autografów i wykonania pamiątkowych zdjęć.

Podczas prezentacji kibice mogli m.in. zobaczyć nowe stroje meczowe gdańszczan. Podobnie jak rok temu widnieje na nich lew, ale pojawił się jeszcze jeden nowy element. – “Trefl Gdańsk już od poprzedniego sezonu występuje na siatkarskich parkietach jako „gdańskie lwy”, a na koszulkach meczowych drugi sezon z rzędu znajduje się lew, inspirowany historią, symbolem i herbem Miasta Gdańsk. Zawodnicy bowiem, tak jak lwy, które w historii strzegły miasta, chcą charakteryzować się walecznością, ambicją i mądrością. W nadchodzących rozgrywkach na koszulkach pojawia się jeszcze jeden symboliczny dla Gdańska motyw, czyli stoczniowe dźwigi. Są one bardzo mocno związane z krajobrazem stolicy Pomorza, a jeszcze mocnej z historią Gdańska, Solidarności, wydarzeń, które zmieniły świat. Dziś sceneria stoczniowa to też nowe centrum życia gdańszczan, latem tętniące od rana do nocy. Trefl Gdańsk, walcząc na parkietach siatkarskich w różnych zakątkach Polski, będzie jeszcze mocniej pokazywać przywiązanie do swojego Miasta-Gospodarza, korzystając z symboli nierozerwalnie związanych z Gdańskiem” – mówi Justyna Gdowska, rzecznik prasowy Trefla Gdańsk. – “Font, którym napisane są nazwiska zawodników na koszulkach inspirowany jest natomiast literami z historycznego napisu „Stocznia Gdańska”, znajdującego się nad bramą nr 2 do Stoczni” – dodaje Gdowska.

Obraz może zawierać: 3 osoby

Najnowsze

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO

Siatkarki KSZO Ostrowiec będą pić naturalną wodę mineralną Kryniczankę Umowa z firmą podpisana została na rok W przypadku ...

Całość ›

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach Pod ...

Całość ›

Uponor na kolejny sezon z Developresem

KS Developres Rzeszów SA poinformował, że umowa sponsorka z firmą Uponor została przedłużona Współpraca pomiędzy klubem ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Code: 104
Please refer to our Error Message Reference.

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO.
#sponsoringsport #kszoostrowiec #siatkowka https://t.co/307Rjmcc3D

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pko https://t.co/WQJTAXmdKh