Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

„Gdańskie lwy” zaprezentowały nowe stroje meczowe

W niedzielne popołudnie Trefl Gdańsk zaprezentował się kibicom w Forum Gdańsk, kibice mieli okazję zobaczyć nowe na kolejny sezon.

Trefl Gdańsk fanom zaprezentował się w Forum Gdańsk, bowiem tak jak na koszulkach meczowych żółto-czarnych już od roku widnieje lew, tak samo król zwierząt znajduje się na fasadzie centrum, a ponadto Forum – podobnie jak Trefl w poprzednim sezonie – wspiera ssaki „Wielkiej Piątki” z Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego. Na prezentację przybył tłum kibiców, którzy mogli zarówno poznać nowe twarze „gdańskich lwów”, jak i spotkać dawnych znajomych. Podczas wydarzenia zabrakło tylko Piotra Nowakowskiego, który walczył razem z reprezentacją Polski w finale mistrzostw świata przeciwko Brazylii oraz Michała Kozłowskiego, którego na Śląsk ściągnęły ważne uroczystości rodzinne. W Forum byli obecni natomiast trener Andrea Anastasi i Karol Rędzioch, którzy dopiero co wrócili do Gdańska z siatkarskiego mundialu. Prezentacja była świetną okazją do rozmów z zawodnikami i sztabem szkoleniowym, zebrania autografów i wykonania pamiątkowych zdjęć.

Podczas prezentacji kibice mogli m.in. zobaczyć nowe stroje meczowe gdańszczan. Podobnie jak rok temu widnieje na nich lew, ale pojawił się jeszcze jeden nowy element. – „Trefl Gdańsk już od poprzedniego sezonu występuje na siatkarskich parkietach jako „gdańskie lwy”, a na koszulkach meczowych drugi sezon z rzędu znajduje się lew, inspirowany historią, symbolem i herbem Miasta Gdańsk. Zawodnicy bowiem, tak jak lwy, które w historii strzegły miasta, chcą charakteryzować się walecznością, ambicją i mądrością. W nadchodzących rozgrywkach na koszulkach pojawia się jeszcze jeden symboliczny dla Gdańska motyw, czyli stoczniowe dźwigi. Są one bardzo mocno związane z krajobrazem stolicy Pomorza, a jeszcze mocnej z historią Gdańska, Solidarności, wydarzeń, które zmieniły świat. Dziś sceneria stoczniowa to też nowe centrum życia gdańszczan, latem tętniące od rana do nocy. Trefl Gdańsk, walcząc na parkietach siatkarskich w różnych zakątkach Polski, będzie jeszcze mocniej pokazywać przywiązanie do swojego Miasta-Gospodarza, korzystając z symboli nierozerwalnie związanych z Gdańskiem” – mówi Justyna Gdowska, rzecznik prasowy Trefla Gdańsk. – „Font, którym napisane są nazwiska zawodników na koszulkach inspirowany jest natomiast literami z historycznego napisu „Stocznia Gdańska”, znajdującego się nad bramą nr 2 do Stoczni” – dodaje Gdowska.

Obraz może zawierać: 3 osoby

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›