„Gdańsk tu się żyje” ze sportowymi akcentami
W 2017 roku Gdańsk rozpoczął kampanię „Gdańsk tu się żyje”, w nowej odsłonie kampanii nie zabrakło sportowych akcentów.
„Młodzi i ambitni ludzie goniący za lepszym życiem w dużym mieście przyjeżdżają na urlop do Gdańska i postanawiają zostać w nim na stałe. Bo Gdańsk to miasto, w którym się żyje – doskonałe miejsce do pracy, ale również wypoczynku, inspirujące, pełne energii i pasji, nowoczesne, ale z nietuzinkową historią w tle. Takie jak ludzie, którzy tu mieszkają.” Tak kampanię „Gdańsk Tu się żyje”opisuje Urząd Miasta Gdańska. W kampanii zobaczyć można również sportowe akcenty. Bohaterami spotów promocyjnych zostali m.in. Mateusz Mika, siatkarz „Trefla Gdańsk” oraz Kamil Kukułka, przedsiębiorca odpowiedzialny m.in. za komercjalizację Ergo Areny.
– „O udział w projekcie poprosiliśmy „nowych Gdańszczan” kierując się różnorodnością ich życiowych historii, a nie popularnością. To nie tylko te trzy osoby o znanych nazwiskach. O swoich historiach opowiedzieli nam również m.in. inżynier z firmy budowlanej czy świeżo upieczona absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego” – mówi Anna Zbierska, zastępca dyrektora Wydziału Promocji i Komunikacji Społecznej Miasta Gdańska.
Źródło: Gdańsk