Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Gdańsk podpisał umowę z Lechią

Miasto Gdańsk i Lechia przedłużyły współpracę do 31 maja 2024 roku. Lechia za działania promocyjne na rzecz Miasta otrzyma dokładnie takie samo wynagrodzenie jak w poprzednich sezonach.

Umowę podpisali w piątek 4 marca Zastępca Prezydenta Gdańska Piotr Borawski, Dyrektor Biura Prezydenta ds. Sportu Adam Korol, a także Prezes Lechii Paweł Żelem i Wiceprezes Michał Hałaczkiewicz. Równolegle Lechia przedłużyła współpracę z operatorem stadionu, gdzie organizuje swoje mecze.

– „Kibice piłkarscy i wszyscy mieszkańcy Gdańska zasługują na mocną drużynę należącą do ścisłej czołówki ekip piłkarskich w Polsce , która ma do dyspozycji infrastrukturę na europejskim poziomie. Sukcesy Lechii na Polsat Plus Arena Gdańsk pomagają budować lokalne więzi i przywiązanie do naszej małej ojczyzny. Historia drużyny jest ważnym elementem naszej tożsamości. To wielka wartość, którą ciężko przeliczyć na pieniądze. Dlatego od lat jako miasto wspieramy drużynę piłkarską Lechii Gdańsk. Formuła, którą wspólnie wypracowaliśmy, z jednej strony pozwala na wspieranie największego gdańskiego klubu, z drugiej daje możliwość promowania Miasta. Ta współpraca pozwala Lechii między innymi zapewnić kibicom profesjonalną obsługę na gdańskim stadionie na poziomie ekstraklasy, a drużynie możliwość treningów na miejskich obiektach” – mówi Piotr Borawski, Zastępca Prezydenta ds. przedsiębiorczości i ochrony klimatu.

„Ze względu na niełatwe czasy i szczególną sytuację, w jakiej dziś jesteśmy, większość z nas kieruje swoje myśli i działania na pomoc Ukrainie. Tak jest i u nas. Ale czy tego chcemy, czy nie, musimy też myśleć o przyszłości i realizować zaplanowane działania. Umowa z Miastem jest jednym z kroków, które pozwolą Klubowi myśleć w kontekście naszej współpracy o perspektywie nie najbliższych kilku miesięcy, ale dłuższej. To pozwoli układać plany nam, Miastu, jak i Arenie Gdańsk Operator czy Gdańskiemu Ośrodkowi Sportu, a więc miejskim zarządcom obiektów sportowych, z których na co dzień korzystamy. Lechia Gdańsk, podpisując umowę sponsorską z Miastem, przeznacza bowiem większość tych środków na najem stadionu czy boisk treningowych dla klubu i grup młodzieżowych Lechii. Dziękujemy, że Miasto Gdańsk w dalszym ciągu pozostaje stabilnym partnerem Klubu” – powiedział prezes Lechii Paweł Żelem.

Umowa o współpracy pomiędzy Miastem Gdańsk i Lechią będzie obowiązywać do 31 maja 2024 roku a jej wartość to 20 325 203,25 zł netto. Roczna wartość umowy nie ulega zmianie w stosunku do lat ubiegłych.

W ramach podpisanej umowy Lechia Gdańsk zobowiązana jest przeprowadzić szereg działań promocyjnych prezentujących markę Gdańska. Pakiet usług reklamowych zawiera m.in. reklamę na strojach meczowych zawodników, umieszczenie reklamy Miasta na Polsat Plus Arena Gdańsk oraz emisje spotów reklamowych na bandach LED podczas meczów Ekstraklasy. Poza tym klub zobowiązany jest do ekspozycji logotypu Miasta Gdańska na materiałach drukowanych, na oficjalnej stronie Lechii oraz w mediach społecznościowych. Logotyp Miasta lub nazwa Gdańsk ma być prezentowana również podczas transmisji telewizyjnych.

Wydatki poniesione na promocje przy okazji meczów piłkarskich przynoszą wielokrotne zwroty medialne i są doskonałą promocją miasta. Według analizy przygotowanej przez firmę Pentagon Research, w 2021 roku wartość ekspozycji wygenerowana przez Lechię Gdańsk dla Miasta Gdańska wyniosła ponad 63 mln złotych netto.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›