Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Galeria Jurajska gra z Częstochowianką

W sali konferencyjnej Galerii Jurajskiej doszło do uroczystego podpisania umowy na mocy której galeria stała się sponsorem tytularnym naszego klubu.

Przede wszystkim chciałbym podkreślić że, dzięki zaangażowaniu Galerii Jurajskiej będziemy mogli sobie pozwolić na grę w pierwszej lidze. To już będzie trzeci sezon kiedy galeria angażuje się w pomoc i rozwój naszego klubu. Wcześniej to była lekka pomoc finansowa, później sponsor strategiczny, a teraz sponsor tytularny. Od dnia dzisiejszego Klub Sportowy Częstochowianka zmienia nazwę na Galeria Jurajska Częstochowianka. – powiedział Grzegorz Kurek – prezes Częstochowianki.

W poprzednim sezonie wraz z włodarzami Częstochowianki ustaliliśmy, że jeśli klub osiągnie awans do pierwszej ligi, to będziemy dalej kontynuować współpracę, więc decyzja była szybka i prosta. Jestem bardzo dumny z awansu Częstochowianki i bardzo się z tego cieszę, aczkolwiek teraz wchodzimy do poważniejszej ligi, cele są poważniejsze i oczywiście zrobimy wszystko aby utrzymać się w pierwszej lidze, to jest wystarczające dla beniaminka. – powiedział Roman Bugajczyk członek zarządu firmy GTC, do której należy galeria.

Najnowsze

PGNiG Superliga z 8-krotnym wzrostem oglądalności w zakończonym sezonie

Spotkania PGNiG Superligi transmitowane za pośrednictwem telewizji zanotowały ogromny wzrost oglądalności w zakończonym niedawno ...

Całość ›

GKS Jastrzębie obniża pensję

Zarząd Klubu Sportowego „GKS 1962 Jastrzębie” SA informuje o dojściu do porozumienia z pracownikami wszystkich szczebli w klubie, w ...

Całość ›

Frekwencyjnie najlepsi – Trefl Gdańsk i jego kibice liderem PlusLigi

45 180 fanów podczas 12 meczów – to najliczniejsza publiczność minionego sezonu PlusLigi, a zgromadził ją Trefl Gdańsk na ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›