fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Gadżety Lecha kupisz w Smyku

Lech Poznań rozpoczął współpracę z siecią sklepów Smyk oferującą rzeczy dla dzieci, kobiet w ciąży.

Jak wiele klubów sportowych także i Lech co rocznie zwiększa swoją ofertę produktowa dla najmłodszych. Tym razem postanowił również rozszerzyć zakres dystrybucji sprzedaży nawiązując współpracę z siecią sklepów z produktami dla dzieci. Wspólne działania zakładają sprzedaż w sklepach Smyk tornistrów, plecaków, piórników, kredek, zeszytów oraz innych szkolnych akcesoriów sygnowanych kolejowym herbem. Ponadto w ofercie poznańskich sklepów znajdą się także wybrane gadżety w niebiesko-białych barwach.

– Bardzo się cieszymy, że rozpoczęliśmy współpracę z największą siecią sklepów z artykułami dziecięcymi i zabawkami, czyli marką Smyk. Liczymy, że będzie to dobry wstęp do regularnej współpracy – mówi Marcin Wierzejewski, dyrektor działu handlu Lecha Poznań.

Źródło: Lech Poznań

Najnowsze

#FortunaGdyPełnaTrybuna w Fortuna 1 Lidze

Fortuna rzuca wyzwanie wszystkim fanom drużyn występujących w pierwszej lidze Za każdego kibica, który między 19 a 28 października ...

Całość ›

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę

Sklep Decathlon dołącza do grona partnerów ONICO Warszawa Nowa umowa z popularnym sklepem sportowym będzie obowiązywać do końca ...

Całość ›

Aplikacja Widzewa bije rekordy w sieci

Mobilna aplikacja Widzewa, którą klub oficjalnie zaprezentował podczas poniedziałkowej konferencji prasowej poświęconej ramowemu ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

#FortunaGdyPełnaTrybuna w Fortuna 1 Lidze.
#sponsoringsport #fortuna #1liga https://t.co/cyTD5ou13w

Decathlon i ONICO Warszawa rozpoczynają współpracę https://t.co/FI8pOmMvm4