Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

FunFloor pozostaje sponsorem tytularnym piłkarek ręcznych

MKS FunFloor Lublin to marka rozpoznawalna w świecie polskiej i europejskiej piłki ręcznej. Producent interaktywnych podłóg, firma FunFloor pozostanie sponsorem tytularnym zespołu 22-krotnych mistrzyń Polski co najmniej do końca sezonu 2025/2026.

Marka FunFloor jest integralną częścią nazwy najbardziej utytułowanej w kraju drużyny piłki ręcznej kobiet od sezonu 2021/2022. Rok później FunFloor był już wyłącznym sponsorem tytularnym zespołu. Współpraca obu podmiotów przebiega wzorowo, co podkreślają obie strony. Władze klubu zaznaczają, jak ważny jest w tym kontekście aspekt lokalny.

„Przedłużamy współpracę z FunFloor o kolejne dwa sezony, tj. do końca kampanii 2025/26. Jestem dumny, że w nazwie naszej pierwszej drużyny, zarówno w rozgrywkach ORLEN Superligi Kobiet, jak i na arenie międzynarodowej będziemy promować markę wywodzącą się z Lublina. Firmę, która ze swoimi innowacyjnymi produktami obecna jest w wielu zakątkach świata. Zaangażowanie międzynarodowej, lubelskiej firmy FunFloor, to idealny przykład CSR z niezwykle istotnym elementem patriotyzmu lokalnego” – mówi Prezes Zarządu MKS Lublin S.A., Tomasz Lewtak.

W podobnym tonie wypowiada się współwłaściciel firmy FunFloor, Błażej Kalinowski. Warto dodać, że jest on wiernym kibicem lubelskiej drużyny. – „To dla nas zaszczyt, że możemy kontynuować współpracę z MKS Lublin przez kolejne dwa sezony. Mamy świadomość, że jeśli chce się osiągać sukcesy sportowe, niezbędne jest odpowiednie wsparcie finansowe. Dlatego w kolejnych sezonach postanowiliśmy podwoić kwotę naszego wsparcia dla klubu” – deklaruje współwłaściciel firmy FunFloor, Błażej Kalinowski.

Współpraca MKS-u z firmą FunFloor jest ścisła i odbywa się na warunkach partnerskich. Oficjalne przedłużenie i rozszerzenie aliansu nastąpiło w przerwie minionego meczu eliminacji do fazy grupowej rozgrywek EHF European League w lubelskiej hali Globus. Parafowanie umowy spotkało się z głośną aprobatą kibiców biało-zielonych, którzy wiedzą, że za kluczowym sponsorem kryją się nie tylko sprawni przedsiębiorcy, ale przede wszystkim sympatycy 22-krotnych mistrzyń Polski, którym dobro klubu leży na sercu. Prezes Tomasz Lewtak podkreśla natomiast, że środki, którymi FunFloor wspomaga lubelskie szczypiornistki, znacząco wzrosną. Firma FunFloor jednocześnie nie zamyka drogi dla innych potencjalnych sponsorów tytularnych.

„Co istotne, na podstawie nowej umowy jeszcze bardziej podnosimy wzajemne świadczenia. Ze szczególną satysfakcją podchodzę do faktu, że zaufanie, jakim obdarzyli nas Błażej Kalinowski i Radosław Świech (właściciele FunFloor) spowodowało, że kwota, na jaką opiewa umowa, została podwojona względem tej kończącej się wraz z sezonem 2023/24. Oprócz umownej współpracy nasi Partnerzy wspierają nas na wielu innych płaszczyznach. Wiem, że przed nami wiele pozytywnych chwil, a nasza wizja MKS jest spójna zarówno pod względem sportowym jak i organizacyjnym. Ten istotny krok pozwala już teraz odpowiednio planować kolejne lata, aby wieloaspektowo wzmacniać nasz Klub. W MKS intensywnie pracujemy nad tym, aby spełniło się kolejne biznesowe marzenie Zarządów FunFloor i MKS na najbliższy czas, tj. aby w nazwie naszego Klubu, obok FunFloor znalazła jeszcze jedna uznana marka” – zapowiada prezes Lewtak.

Najnowsze

Stal Mielec odpicowała szatnię

Po kilku tygodniach prac piłkarze Stali Mielec mogą już korzystać z odnowionej szatni Prace trwały od zakończenia rundy jesiennej ...

Całość ›

Pogoń Energy Drink wraca do sklepów

Do sklepów trafił nowy napój energetyczny Pogoni Szczecin - Pogoń Energy Drink Produkt powstał przy współpracy z Hurtownią ...

Całość ›

GOJA kolejny raz z WTS Spartą

GOJA – materiały budowalne, po raz siódmy wesprze Wrocławskie Towarzystwo Sportowe i w sezonie 2024 nadal będzie Sponsorem Głównym ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›