FunFloor pozostaje sponsorem tytularnym piłkarek ręcznych
MKS FunFloor Lublin to marka rozpoznawalna w świecie polskiej i europejskiej piłki ręcznej. Producent interaktywnych podłóg, firma FunFloor pozostanie sponsorem tytularnym zespołu 22-krotnych mistrzyń Polski co najmniej do końca sezonu 2025/2026.
Marka FunFloor jest integralną częścią nazwy najbardziej utytułowanej w kraju drużyny piłki ręcznej kobiet od sezonu 2021/2022. Rok później FunFloor był już wyłącznym sponsorem tytularnym zespołu. Współpraca obu podmiotów przebiega wzorowo, co podkreślają obie strony. Władze klubu zaznaczają, jak ważny jest w tym kontekście aspekt lokalny.
– „Przedłużamy współpracę z FunFloor o kolejne dwa sezony, tj. do końca kampanii 2025/26. Jestem dumny, że w nazwie naszej pierwszej drużyny, zarówno w rozgrywkach ORLEN Superligi Kobiet, jak i na arenie międzynarodowej będziemy promować markę wywodzącą się z Lublina. Firmę, która ze swoimi innowacyjnymi produktami obecna jest w wielu zakątkach świata. Zaangażowanie międzynarodowej, lubelskiej firmy FunFloor, to idealny przykład CSR z niezwykle istotnym elementem patriotyzmu lokalnego” – mówi Prezes Zarządu MKS Lublin S.A., Tomasz Lewtak.
W podobnym tonie wypowiada się współwłaściciel firmy FunFloor, Błażej Kalinowski. Warto dodać, że jest on wiernym kibicem lubelskiej drużyny. – „To dla nas zaszczyt, że możemy kontynuować współpracę z MKS Lublin przez kolejne dwa sezony. Mamy świadomość, że jeśli chce się osiągać sukcesy sportowe, niezbędne jest odpowiednie wsparcie finansowe. Dlatego w kolejnych sezonach postanowiliśmy podwoić kwotę naszego wsparcia dla klubu” – deklaruje współwłaściciel firmy FunFloor, Błażej Kalinowski.
Współpraca MKS-u z firmą FunFloor jest ścisła i odbywa się na warunkach partnerskich. Oficjalne przedłużenie i rozszerzenie aliansu nastąpiło w przerwie minionego meczu eliminacji do fazy grupowej rozgrywek EHF European League w lubelskiej hali Globus. Parafowanie umowy spotkało się z głośną aprobatą kibiców biało-zielonych, którzy wiedzą, że za kluczowym sponsorem kryją się nie tylko sprawni przedsiębiorcy, ale przede wszystkim sympatycy 22-krotnych mistrzyń Polski, którym dobro klubu leży na sercu. Prezes Tomasz Lewtak podkreśla natomiast, że środki, którymi FunFloor wspomaga lubelskie szczypiornistki, znacząco wzrosną. Firma FunFloor jednocześnie nie zamyka drogi dla innych potencjalnych sponsorów tytularnych.
– „Co istotne, na podstawie nowej umowy jeszcze bardziej podnosimy wzajemne świadczenia. Ze szczególną satysfakcją podchodzę do faktu, że zaufanie, jakim obdarzyli nas Błażej Kalinowski i Radosław Świech (właściciele FunFloor) spowodowało, że kwota, na jaką opiewa umowa, została podwojona względem tej kończącej się wraz z sezonem 2023/24. Oprócz umownej współpracy nasi Partnerzy wspierają nas na wielu innych płaszczyznach. Wiem, że przed nami wiele pozytywnych chwil, a nasza wizja MKS jest spójna zarówno pod względem sportowym jak i organizacyjnym. Ten istotny krok pozwala już teraz odpowiednio planować kolejne lata, aby wieloaspektowo wzmacniać nasz Klub. W MKS intensywnie pracujemy nad tym, aby spełniło się kolejne biznesowe marzenie Zarządów FunFloor i MKS na najbliższy czas, tj. aby w nazwie naszego Klubu, obok FunFloor znalazła jeszcze jedna uznana marka” – zapowiada prezes Lewtak.